Tarveligt dansk rap-nummer
Fra : Edward Jensen

Dato : 08-03-09 16:56

Hej.

Jeg hørte et ganske tarveligt dansk rap-nummer i går, hvor omkvædet var et
råbehelvede over temaet "baaaa baba baaa ba baaaaaa". Nogen bud på hvad det
kan være for en afskyelighed?

På forhånd tak.

Fra : Ralph

Dato : 08-03-09 18:13

"Edward Jensen" <edward@jensen.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg hørte et ganske tarveligt dansk rap-nummer i går, hvor omkvædet var et
> råbehelvede over temaet "baaaa baba baaa ba baaaaaa". Nogen bud på hvad
> det kan være for en afskyelighed?

Du lyder lidt som om du IKKE vil vide hvad nummeret hedder, men du må komme
med nogle flere oplysninger, hvor, hvornår, genre etc.

--
Ralph

Fra : Edward Jensen

Dato : 08-03-09 18:34

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> "Edward Jensen" <edward@jensen.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Du lyder lidt som om du IKKE vil vide hvad nummeret hedder, men du må
> komme med nogle flere oplysninger, hvor, hvornår, genre etc.

Jeg fandt det i mellemtiden selv: http://www.youtube.com/watch?v=y__v-LhwZbA
Fy for den lede.

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 18:45

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message

> Jeg fandt det i mellemtiden selv:
> http://www.youtube.com/watch?v=y__v-LhwZbA
> Fy for den lede.

Øh - måske misforstår jeg noget.....

Hvorfor i alverden bruger du energi på at finde et musiknummer, som du
bestemt ikke kan lide ?......Virker noget underligt.

/ Jesper

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-03-09 19:01

Jesper skrev:

>Hvorfor i alverden bruger du energi på at finde et musiknummer, som du
>bestemt ikke kan lide ?

Han er sikkert masochist.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per H

Dato : 09-03-09 17:32

On 08 Mar 2009 18:01:00 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> [...]

for at i kan få lejlighed for at høre det, og givve jeres mening til
kende.

per

Fra : Ralph

Dato : 08-03-09 19:08

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor i alverden bruger du energi på at finde et musiknummer, som du
> bestemt ikke kan lide ?......Virker noget underligt.

Det virker DOBBELT underligt, man må jo gå ud fra at vi har at gøre med en
person der kun dyrker sex for at få børn, og dem der er så langt ude er
sikkert medlem af een eller anden sekt, hvorfor så gøre opmærksom på et fedt
nummer med L.O.C. (som iøvrigt er katolik - og på et andet nummer omtaler
abort som mord).
Det KUNNE måske hænge sammen med at fokus skal væk fra den dokumentar om
Faderhuset der kommer snart - men det har jeg så ødelagt. Undskyld - fnis.

--
Ralph

Fra : Edward Jensen

Dato : 08-03-09 22:53

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> wrote in message

> Øh - måske misforstår jeg noget.....
>
> Hvorfor i alverden bruger du energi på at finde et musiknummer, som du
> bestemt ikke kan lide ?......Virker noget underligt.

Nå ja, bevar mig vel. Bare fordi man ikke kan lide noget, kan man da godt
vide, hvad det hedder.

Fra : Per

Dato : 09-03-09 08:18

Edward Jensen wrote:

> Nå ja, bevar mig vel. Bare fordi man ikke kan lide noget, kan man da
> godt vide, hvad det hedder.

Men hvad er det for et rap-nummer, der er så elendigt - for dit link virker
ikke ?

mvh. Per

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-03-09 12:27

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in

> Men hvad er det for et rap-nummer, der er så elendigt - for dit link
> virker ikke ?

L.O.C. - Sl!k... men linket virker nu fint.

Er lidt forundret over at der findes mennesker der BÅDE er på usenet OG
forarges over ord som "røv", "pik" og "patter".

Fra : Edward Jensen

Dato : 09-03-09 13:27

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in message
> "Per" <mesked@hotmail.com> wrote in

> L.O.C. - Sl!k... men linket virker nu fint.
>
> Er lidt forundret over at der findes mennesker der BÅDE er på usenet OG
> forarges over ord som "røv", "pik" og "patter".

Hvem forarges i denne tråd?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-03-09 16:31

"Edward Jensen" <edward@jensen.invalid> wrote in news:gp31u0$dfl$1
@news.net.uni-c.dk:

> Hvem forarges i denne tråd?

Kald det hvad du vil, men et eller andet gjorde det ihvertfald ved dig.

Pointen er den samme.

--
Fisse smager godt og holder den slanke linie

Fra : Holst

Dato : 09-03-09 17:42

Kent Oldhøj wrote:

> Kald det hvad du vil, men et eller andet gjorde det ihvertfald ved dig.
>
> Pointen er den samme.

Jeg synes også, nummeret er ganske forfærdeligt. Det har nu absolut
intet at gøre med tekstens indhold. I det hele taget synes jeg, at den
genre er ret dårlig, og dette nummer trækker bestemt ikke genren opad
efter min mening.

Desværre synes min kæreste, at L.O.C. er ganske fantastisk. Jeg ved dog
ikke, hvad hun synes om lige præcis dette nummer.

Fra : Edward Jensen

Dato : 09-03-09 18:41

> "Edward Jensen" <edward@jensen.invalid> wrote in news:gp31u0$dfl$1
> @news.net.uni-c.dk:

> Kald det hvad du vil, men et eller andet gjorde det ihvertfald ved dig.
>
> Pointen er den samme.

Pointen er på ingen måde den samme. Der er stor forskel på at gerne vil
vide, hvad er nummer hedder
1) af nysgerrighedsgrunde
2) fordi man gerne vil forarges.

Gerne prøv igen, for din pointe holder slet ikke.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-03-09 03:41

> Gerne prøv igen, for din pointe holder slet ikke.

Så må du forklare hvad det er ved nummeret du ikke bryder dig om.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 09-03-09 15:14

"Edward Jensen" <edward@jensen.invalid> wrote in

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message

> Jeg fandt det i mellemtiden selv:
> http://www.youtube.com/watch?v=y__v-LhwZbA Fy for den lede.

Tja, det er jo den slags at de danske så kaldte "rappere" laver idag som
at teenagerne synnes er genialt af en eller anden underlig grund.
Jeg fatter selv ikke meningen med det nummer og hvorfor det overhovedet er
lavet, men hvad fanden, hvis ham L.O.C vil indgå i rappens historie for at
have været en af de elendigste rappere i genren, så lad ham om det.

Heldigvis er ens valg af musik fri, så der kan man da heldigvis fravælge så
elendige (så kaldte) kunstnere som ham L.O.C

--
Henrik Laursen

Fra : Per H

Dato : 09-03-09 17:30

On Sun, 8 Mar 2009 16:56:11 +0100, "Edward Jensen"

Alt rap er noget være lort.

per

Fra : Holst

Dato : 09-03-09 17:45

Per H wrote:

> Alt rap er noget være lort.

I det store og hele, ja. Men der er så absolut undtagelser:

Her i en live udgave:

http://www.youtube.com/watch?v=BN9-K0aZXRg

og her vist i den kendte studioversion:

http://www.youtube.com/watch?v=6lMXEdV6dcE

Fra : Brian Kals

Dato : 09-03-09 18:02

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> I det store og hele, ja. Men der er så absolut undtagelser:

> [...]

Totalt old school der

Mvh
Brian

Fra : Holst

Dato : 09-03-09 18:04

Brian Kals wrote:

> Totalt old school der

Jeps! Fra dengang hvor rappen faktisk kunne være god!

Fra : Armand

Dato : 23-05-09 16:36

Tak til tråden for inspiration til at finde den fantastisk beroligende
og melodiøse:
<http://www.youtube.com/watch?v=kuUogQ-sAaY>
som jeg hørte i bilen en dag for snart længe siden og tilsyneladende
ikke skulle være udgivet.

--
Armand.