ClubBlahBlah.
Fra : Fischer

Dato : 29-07-01 12:06

Ja, med sådan et navn kan man vel ikke forvente at blive taget seriøst!

Og det er der i det hele taget heller ikke andre grunde til.
Deres priser og prisstruktur er uigennemskuelig og deres side virker kun ca.
hver anden gang man forsøger at logge på.
(Selv om Tiscali og Telmore ikke er fejlfri, så er der himmel til forskel).

Eneste fordel ved BlahBlah er deres numre som er ret gode. Så det er bare
med at få numrene reserveret og flyttet til Telmore.

*Fischer

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-07-01 14:29

Ja, det har du sgu ret i. Jeg har lige været inde for at kigge på den og
blev ikke imponeret. Måske er jeg lidt for gammel til at falde for deres
"hip-hop-stil". Jeg synes de er lidt halvdyre når man endelig får
gennemskuet deres prispolitik.

Men de henvender sig jo også helt klart til unge mennesker der måske ikke er
så kritiske (som mig).

Om deres hjemmesides driftsikkerhed kan jeg af gode grunde ikke udtale mig
og med deres priser smutter jeg nok heller ikke forbi der igen.

Supergodt at vi har fået nummerportabilitet, jeg har allerede brugt
muligheden selv

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Allan Anonym

Dato : 30-07-01 18:39

> Eneste fordel ved BlahBlah er deres numre som er ret gode. Så det er bare
> med at få numrene reserveret og flyttet til Telmore.

Ja, de er rimelig gode.

Er det muligt at nærmest nøjes med at købe nummeret og så flytte det til fx
Telmore? Det vil så koste 99 kr. til clubblahblah + 99 kr. til Telmore?

Skal man vente i 6 måneder med at skifte fra clubblahblah?

Fra : Fischer

Dato : 30-07-01 19:46

> Er det muligt at nærmest nøjes med at købe nummeret og så flytte det til
fx
> Telmore? Det vil så koste 99 kr. til clubblahblah + 99 kr. til Telmore?

Det burde man kunne!?

> Skal man vente i 6 måneder med at skifte fra clubblahblah?

I deres vilkår står der:
"Når gyldighedsperioden er udløbet, slettes telefonnummeret, taletidskontoen
lukkes og nulstilles uden udbetaling af evt. resterende saldo. Det gamle
telefonnummer kan ikke genåbnes".

Til gengæld står der intet omkring opsigelse af abonnement!
Jo, det er et seriøst firma - mon det overhovedet er lovligt?

Jeg har i al fald tænkt mig at gøre forsøget om et par uger når jeg har
brugt al min taletid hos BlahBlah.

*Fischer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-07-01 19:45

Fischer skrev:

>Det burde man kunne!?

Idag skal man betale 199,- for at starte som kunde hos Telmore (man
får for 199,- kr. taletid). Det har tidl. været 99,-.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.