/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Kan Mail sende
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 23-02-09 18:16

til sende til undisclosed-recepient(s)? Har kigget i hjælp, men kan ikke
finde svaret.

Har en af jer en "opskrift"?

p.f.t.

 
 
Michael Knudsen (23-02-2009)
Kommentar
Fra : Michael Knudsen


Dato : 23-02-09 10:21

On Feb 23, 9:15 am, cykelsta...@invalid.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> til sende til undisclosed-recepient(s)? Har kigget i hjælp, men kan ikke
> finde svaret.

Jeg har altid undret mig over, hvordan folk gjorde den slags (bruger
selv Gmail). Kan man ikke slippe af sted med at sende mailen til en
selv med bcc til alle andre?

--
Michael Knudsen

Mich. Ottosen (23-02-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 23-02-09 18:42

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> On Feb 23, 9:15 am, cykelsta...@invalid.dk (Mich. Ottosen) wrote:
>
> > til sende til undisclosed-recepient(s)? Har kigget i hjælp, men kan ikke
> > finde svaret.
>
> Jeg har altid undret mig over, hvordan folk gjorde den slags (bruger
> selv Gmail). Kan man ikke slippe af sted med at sende mailen til en
> selv med bcc til alle andre?
>

Ser modtageren så ikke dit eget navn som modtager? Det er ikke
hensigtsmæssigt - modtager vil vel ikke læse en mail til mig?

Kurt Brixen (23-02-2009)
Kommentar
Fra : Kurt Brixen


Dato : 23-02-09 19:00

In article <1ivlt7q.27vfidyoa5tuN%cykelstativ@invalid.dk>,
cykelstativ@invalid.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:
>
> > On Feb 23, 9:15 am, cykelsta...@invalid.dk (Mich. Ottosen) wrote:
> >
> > > til sende til undisclosed-recepient(s)? Har kigget i hjælp, men kan ikke
> > > finde svaret.
> >
> > Jeg har altid undret mig over, hvordan folk gjorde den slags (bruger
> > selv Gmail). Kan man ikke slippe af sted med at sende mailen til en
> > selv med bcc til alle andre?
> >
>
> Ser modtageren så ikke dit eget navn som modtager? Det er ikke
> hensigtsmæssigt - modtager vil vel ikke læse en mail til mig?

Det kan man komme uden om ved fx at skrive sådan i til feltet:

"Hej allesammen" <din_egen_adresse@domæne.dk>

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Palle (23-02-2009)
Kommentar
Fra : Palle


Dato : 23-02-09 18:44

On 2009-02-23 18:15:34 +0100, cykelstativ@invalid.dk (Mich. Ottosen) said:

> til sende til undisclosed-recepient(s)? Har kigget i hjælp, men kan ikke
> finde svaret.
>
> Har en af jer en "opskrift"?

Sætter bare alle modtagere i BCC.

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle


Thomas von Hassel (23-02-2009)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 23-02-09 18:47

Palle <usenet@ducktrucks.dk> wrote:

> On 2009-02-23 18:15:34 +0100, cykelstativ@invalid.dk (Mich. Ottosen) said:
>
> > til sende til undisclosed-recepient(s)? Har kigget i hjælp, men kan ikke
> > finde svaret.
> >
> > Har en af jer en "opskrift"?
>
> Sætter bare alle modtagere i BCC.

Så får mail'en ikke nogen To: header ... og det kan godt være den bliver
afsvist af visse servere .. kommer an på hvor strikse de er ...

/thomas

Jon (23-02-2009)
Kommentar
Fra : Jon


Dato : 23-02-09 19:44

Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:

> Palle <usenet@ducktrucks.dk> wrote:
>
> > On 2009-02-23 18:15:34 +0100, cykelstativ@invalid.dk (Mich. Ottosen) said:
> >
> > > til sende til undisclosed-recepient(s)? Har kigget i hjælp, men kan ikke
> > > finde svaret.
> > >
> > > Har en af jer en "opskrift"?
> >
> > Sætter bare alle modtagere i BCC.
>
> Så får mail'en ikke nogen To: header ... og det kan godt være den bliver
> afsvist af visse servere .. kommer an på hvor strikse de er ...
>
> /thomas

Da setter du f.eks. deg selv i To:
--
/Jon
For contact info, run the following in Terminal:
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Steen (23-02-2009)
Kommentar
Fra : Steen


Dato : 23-02-09 19:18

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> til sende til undisclosed-recepient(s)? Har kigget i hjælp, men kan ikke
> finde svaret.
>
> Har en af jer en "opskrift"?
>
> p.f.t.

Som foreslået af andre - undlad at sætte nogen modtager i "Til" og sæt
alle modtagere i BCC

Thorkil Olesen (28-02-2009)
Kommentar
Fra : Thorkil Olesen


Dato : 28-02-09 18:32

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> til sende til undisclosed-recepient(s)? Har kigget i hjælp, men kan ikke
> finde svaret.
>
> Har en af jer en "opskrift"?

Som andre har svaret, så skal modtagerne angives som BCC:

Problemet er, at breve med tomt TO: felt ikke kan sendes. Løsningen er
at skrive <> i TO: feltet. Man kan også angive en tekst, f.eks.

Sendegruppe <>

Det er vistnok postkontoret, som er krakilsk, så det er ikke sikkert det
virker ens for alle. Ovenstående er afprøvet med Mail og TDC.

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Palle (28-02-2009)
Kommentar
Fra : Palle


Dato : 28-02-09 18:54

On 2009-02-28 18:31:46 +0100, my.1st.name@pip.dknet.dk (Thorkil Olesen) said:

> Problemet er, at breve med tomt TO: felt ikke kan sendes. Løsningen er
> at skrive <> i TO: feltet. Man kan også angive en tekst, f.eks.

Som andre skriver, sætter man så gerne sig selv i to: feltet.

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle


Morten Lind (01-03-2009)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 01-03-09 04:44

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> til sende til undisclosed-recepient(s)? Har kigget i hjælp, men kan ikke
> finde svaret.
>
> Har en af jer en "opskrift"?
>
> p.f.t.

Stig har vist "opskriften".

<http://www.simplesoft.dk>

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Michael Knudsen (02-03-2009)
Kommentar
Fra : Michael Knudsen


Dato : 02-03-09 14:04

On Feb 23, 9:41 am, cykelsta...@invalid.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Ser modtageren så ikke dit eget navn som modtager? Det er ikke
> hensigtsmæssigt - modtager vil vel ikke læse en mail til mig?

Jo, men mon ikke det er de faerreste, der laeser modtager-feltet,
inden de laeser mailen? Med mindre du sender noget totalt irrelevant,
er folk vel naeppe saa skeptiske. Jeg taler naturligvis kun ud fra min
egen erfaring.

--
Michael Knudsen

Mich. Ottosen (17-03-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 17-03-09 09:56

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> Jo, men mon ikke det er de faerreste, der laeser modtager-feltet,
> inden de laeser mailen? Med mindre du sender noget totalt irrelevant,
> er folk vel naeppe saa skeptiske. Jeg taler naturligvis kun ud fra min
> egen erfaring.
>
Jeg har skam fet flere klager over, at en modtager, der har fået sin
mail som b.c.c. ikke ville læse mail, der var sdresseret til en anden.
Af høflighedsgrunde, naturligvis.


--
v.h. Mich

Kurt Brixen (17-03-2009)
Kommentar
Fra : Kurt Brixen


Dato : 17-03-09 11:02

In article <1iwow7d.1o28y87ijgle6N%cykelstativ@invalid.dk>,
cykelstativ@invalid.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:
>
> > Jo, men mon ikke det er de faerreste, der laeser modtager-feltet,
> > inden de laeser mailen? Med mindre du sender noget totalt irrelevant,
> > er folk vel naeppe saa skeptiske. Jeg taler naturligvis kun ud fra min
> > egen erfaring.
> >
> Jeg har skam fet flere klager over, at en modtager, der har fået sin
> mail som b.c.c. ikke ville læse mail, der var sdresseret til en anden.
> Af høflighedsgrunde, naturligvis.

Prøv at være lidt kreativ i "Til:" feltet:

Til: "Hej allesammen" <din.egen.adresse@domæne.dk>

Normalt ser modtageren kun det i anførselstegnene.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Thorkil Olesen (19-03-2009)
Kommentar
Fra : Thorkil Olesen


Dato : 19-03-09 00:23

Kurt Brixen <kbrixen@invalid.invalid> wrote:

> Prøv at være lidt kreativ i "Til:" feltet:
>
> Til: "Hej allesammen" <din.egen.adresse@domæne.dk>
>
> Normalt ser modtageren kun det i anførselstegnene.

Ellers kan du blot udelade teksten mellem <>

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste