Hvilken af disse to
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-09 02:52

Min mor vil gerne have enten en SE W890i eller en W880i. De koster næsten
det samme uden abo, men hvilken er det bedste køb selvom de er lidt
halvgamle?

Fra : Snuden

Dato : 27-02-09 05:36

"St. M." <nej> skrev i meddelelsen
> Min mor vil gerne have enten en SE W890i eller en W880i. De koster næsten
> det samme uden abo, men hvilken er det bedste køb selvom de er lidt
> halvgamle?

SE W890i er klart at foretrække. Knapperne er lidt større end på
lilleboderen men ellers er de vist meget ens...

Har selv en 890i og er yderst tilfreds med den.

Snuden

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-09 05:39

Snuden wrote:
> SE W890i er klart at foretrække. Knapperne er lidt større end på
> lilleboderen men ellers er de vist meget ens...

Men det virker som om at knapperne er nemmere at ramme på 880 fordi de
sidder lidt længere fra hinanden?

Fra : Snuden

Dato : 27-02-09 05:43

"St. M." <nej> skrev i meddelelsen

> Men det virker som om at knapperne er nemmere at ramme på 880 fordi de
> sidder lidt længere fra hinanden?

Nja, jeg synes nu at knapperne på 880`eren er alt for små. De er meget
smalle. Har ingen problemer med knapperne på 890`eren...

Fra : Anders

Dato : 27-02-09 06:53

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "St. M." <nej> skrev i meddelelsen

> Nja, jeg synes nu at knapperne på 880`eren er alt for små. De er meget
> smalle. Har ingen problemer med knapperne på 890`eren...

Fuldstændig enig.

W890i'eren er klart den bedste af de to.

Fra : MariaH

Dato : 01-03-09 14:09

"St. M." <nej> skrev i en meddelelse
> Min mor vil gerne have enten en SE W890i eller en W880i. De koster næsten
> det samme uden abo, men hvilken er det bedste køb selvom de er lidt
> halvgamle?

Jeg har haft begge tlf. og vil klart anbefales w890i, da den er bedst skrive
på og nemmere at bruge tasterne på.

--
Maria