n79
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-09 17:57

Har et problem med min n79. Nogle gange når den har ligget et stykke tid og
der er nogen der ringer til den kan man ikke modtage samtalen. Man trykker
på samtaleknappen, men der sker ingenting- den bliver bare ved med at ringe.
Håber på at en softwareopdatering løser problemet- der er kommet en
opdatering. Her kommer problem nr. 2. Når jeg kører softwareopdater- starter
det hele godtnok- den finder telefonen og begynder at hente 130 mega som
opdateringen fylder. Når det er downloadet og den skal videre med selve
opdateringen- melder programmet at opdateringen er mislykkedes - evt. p.g.a.
dårlig internetforbindelse. Men der er ikke noget galt med forbindelsen- har
prøvet både i vista og xp- samme problem.

Har købt den over internettet og skal jeg sende den ind går der jo en krig
inden jeg har den igen- så jeg håber opdateringen kan løse problemet.

Nogen der har bud på hvad der kan være galt både med telefonen, men også med
opdateringsproblemet.

På forhånd tak

Fra : Anders

Dato : 24-02-09 18:43

"Karsten Klaaby" <karsten.klaabysnabelaprivat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> inden jeg har den igen- så jeg håber opdateringen kan løse problemet.
>
> Nogen der har bud på hvad der kan være galt både med telefonen, men også

Når du opdatere din mobil, har du husket at sætte både datakabel og netkabel
i ?
- De skal være i, af en eller anden mærkelig årsag.

En anden årsag kunne være at der ikke er plads nok på kortet
(hukommelseskort).
- Der kan ligge gamle SMS beskeder, musik el. billeder. De skal fjernes
først.