Ævler I ikke bare?
Fra : Steen

Dato : 04-03-09 16:33

I stedet for at ævle løs som sædvanligt, burde I - der bor i de berørte
områder - ikke lette røven, og give jeres meninger til kende...i den
virkelige verden?

Hvis tusindvis af vrede borgere, mødte op foran de kriminelles
tilholdssteder, og gav udtryk for jeres holdninger - så er jeg næsten
siker på, at det nyttede mere, end at sidde bag skærmen og kaste
floskler

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-03-09 16:38

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> wrote in message
> [...]
> tilholdssteder, og gav udtryk for jeres holdninger - så er jeg næsten
> siker på, at det nyttede mere, end at sidde bag skærmen og kaste floskler

Hvor er "de kriminelles tilholdssteder"?

Fra : Steen

Dato : 04-03-09 17:48

On 2009-03-04 16:38:01 +0100, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> said:

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> wrote in message

> Hvor er "de kriminelles tilholdssteder"?

Det må man gå ud fra, dem der bor der ved. Nogle af dem, reklamerer jo
med store skilte

Fra : Eyvind

Dato : 04-03-09 21:23

> "Steen" skrev:
> Det må man gå ud fra, dem der bor der ved. Nogle af dem, reklamerer jo
> med store skilte.

Man ved udemærket hvem de kriminelle er, og hvor de holder til!!!
Var det ikke et års tid siden en højtstående politichef udtalte at man
havde alle navnene på de 149 bandemedlemmer.
Men idag hørte jeg at tallet var fordoblet!!

Mvh
Eyvnd

Fra : Malene P

Dato : 04-03-09 21:46

"Eyvind" <eyvind@eyvind.dk> skrev i en meddelelse

> Man ved udemærket hvem de kriminelle er, og hvor de holder til!!!
> Var det ikke et års tid siden en højtstående politichef udtalte at man
> havde alle navnene på de 149 bandemedlemmer.

Man havde endda tal på, hvor mange af dem, der ikke havde fået tiltusket sig
statsborgerskab og som derfor uden problemer kunne havde været kunnet
udvist, hvis ellers man havde haft mod og vilje til det. Stop dog den naive
masseuddeling af statsborgerskaber, indfør muligheden for at fratage dem og
smid det forbandede affald ud, der ikke hører til her i landet.

> Men idag hørte jeg at tallet var fordoblet!!

Mangedoblet formentlig!

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-03-09 06:47

> Det må man gå ud fra, dem der bor der ved. Nogle af dem, reklamerer jo med
> store skilte

Ja, men det ikke just dem alle, hvor det er særlig tydeligt, hvem de er
eller hvor de bor.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-03-09 19:47

"Steen" skrev i en meddelelse

> [...]
> tilholdssteder, og gav udtryk for jeres holdninger - så er >jeg næsten
> siker på, at det nyttede mere, end at sidde bag >skærmen og kaste floskler

Vi venter naturligvis på at du går foran !

Men okay lad os et øjeblik tage dit svar alvorligt

Hvor er Far og Mor hvor er onkler og bedsteforældre hvor er Imamerne til
alle de ganske unge mennesker (helt ned til 12 År) der løber rundt om natten
og handler hash og leger sej gangster .

Hvor er de henne ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Steen

Dato : 04-03-09 22:11

On 2009-03-04 19:47:20 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> said:

> Vi venter naturligvis på at du går foran !

Nu bor jeg nærmest længst muligt fra det berørte område, men skulle
problemet opstå i mit område, ville jeg være den første til at deltage
i et modtræk.

> [...]
> alle de ganske unge mennesker (helt ned til 12 År) der løber rundt om natten

Samme sted, går jeg ud fra, som forældrene til de små møgunger af dansk
blod, der render rundt om natten.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-03-09 22:22

"Steen" skrev i en meddelelse

> Samme sted, går jeg ud fra, som forældrene til de små >møgunger af dansk
> blod, der render rundt om natten.

Nu ligger landet jo sådan at der er 25 indvandre møgunger der render rundt
om natten for hver1 møgunge af dansk blod der gør ditto .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Eyvind

Dato : 04-03-09 20:49

> [...]
> tilholdssteder, og gav udtryk for jeres holdninger - så er jeg næsten
> siker på, at det nyttede mere, end at sidde bag skærmen og kaste

Brilliant ide. Øh, jeg har selv foreslået den 1000gange.
Inspireret af naboerne til en naziborg i Ålborg for 10? år siden.
De mødte op hver aften og sang - og det hjalp.
Men det kan ikke lade sig gøre på Nørrebro! Du vil blive mødt
af en moddemo fra venstrefløjen der vil råbe racister!

Nej, der sker ikke noget før venstrefløjen flytter sig.
Er Villy og Helle igang med det? Håbet er lysegrønt!!!

Mvh
Eyvind

Fra : Steen

Dato : 04-03-09 22:12

On 2009-03-04 20:48:37 +0100, "Eyvind" <eyvind@eyvind.dk> said:

> [...]
> Men det kan ikke lade sig gøre på Nørrebro! Du vil blive mødt
> af en moddemo fra venstrefløjen der vil råbe racister!

Vel ikke hvis folk møder op med fakler foran HA's klubhus

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-03-09 22:24

"Steen" skrev i en meddelelse

> Vel ikke hvis folk møder op med fakler foran HA's >klubhus

Naturligvis skal fakkeloptoget _kun_ troppe op foran HA's domicil , alt
andet ville jo være racisme !

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen