9/11: Det var al Qaeda, det var jøderne, d~
Fra : John

Dato : 25-02-09 11:08

Konspirationsteorierne om terror-angrebet mod WTC er mange og sejlivede.

En norsk imam har følt sig foranlediget til at genopkoge en tynd suppe på én
af dem:

"En norsk imam har skabt røre ved at på­stå, at USA selv stod bag
terrorangre­bene i Washington og New York 11. september 2001":
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20671985.html

Imamer er jo lærde folk, så når han siger det, skal det jo nok passe.. eller
måske var det Israel.. eller al Qaeda:

"Al-Qaeda's deputy leader, Ayman al-Zawahiri, has blamed Iran for spreading
the theory that Israel was behind the 11 September 2001 attacks":
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7361414.stm

Nå, men måske den viise imam blot efterprøver et kendt postulat:

"Hitler said if a lie is repeated often enough and long enough, it would
come to be perceived as truth":
http://www.faithfreedom.org/oped/sina31103.htm

John

Fra : P.N

Dato : 25-02-09 11:16

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Imamer er jo lærde folk, så når han siger det, skal det jo nok passe..
> eller måske var det Israel.. eller al Qaeda:

Detr er en kendsgerning at da WTC world trade center blev ramt var der ikke
en enste jøde eller Israeler i bygningen. Jøderne dukkede ikke op den dag.
Da bygningerne styrtede i grus blev´en gruppe unge jøder anholdt nogle km
derfra forsdi de stod og heppede da de to tårne faldt i jorden.

Fra : kk

Dato : 25-02-09 11:28

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dag. Da bygningerne styrtede i grus blev´en gruppe unge jøder anholdt
> nogle km derfra forsdi de stod og heppede da de to tårne faldt i jorden.

Link?
mvh
kk

Fra : Frank

Dato : 25-02-09 12:06

Hej

P.N skrev:

> Detr er en kendsgerning at da WTC world trade center blev ramt var der ikke
> en enste jøde eller Israeler i bygningen. Jøderne dukkede ikke op den dag.

Underligt... Du skulle vel ikke have et link?

Jeg har et:

http://en.wikipedia.org/wiki/Survivors_of_the_September_11,_2001_attacks#Non-American_casualities

Der angives at 5 israelere døede.

Og en del af de amerikanere der døede har sikkert også været jøder.

F.eks http://en.wikipedia.org/wiki/Abraham_Zelmanowitz

> Da bygningerne styrtede i grus blev´en gruppe unge jøder anholdt nogle km
> derfra forsdi de stod og heppede da de to tårne faldt i jorden.

Og det har du også et link til?

Der gik også en historie om en ung muhammedansk dreng der dagen før
angrebet forudsage det. Tror du også på den?

Mvh
Frank

Fra : John

Dato : 25-02-09 12:28

"Frank" <frank@nosnap.dk> skrev i en meddelelse

> Der angives at 5 israelere døede

Wiki har en ganske fyldig liste med konspirationerne, hvor man bl a kan
læse, at:

"One of the most popular claims in these theories is that 4,000 Jewish
employees skipped work at the WTC on September 11. This was first reported
on September 17 by the Lebanese Hezbollah-owned satellite television channel
Al-Manar and is believed to be based on the September 12 edition of the
Jerusalem Post that stated "The Foreign Ministry in Jerusalem has so far
received the names of 4,000 Israelis believed to have been in the areas of
the World Trade Center and the Pentagon at the time of the attacks.".[165]
Both turned out to be incorrect; the number of Jews who died in the attacks
is variously estimated at between 270 to 400":

http://en.wikipedia.org/wiki/Wtc_conspiracy

Mange timers underholdende læsning :)

Den gæve norske imam fylder åbenbart gammel vin på nye flasker.

John

Fra : Morten Stæhr

Dato : 25-02-09 14:28

> [...]
> dag. Da bygningerne styrtede i grus blev´en gruppe unge jøder anholdt
> nogle km derfra forsdi de stod og heppede da de to tårne faldt i jorden.

Hvor har du det fra ?.
En løgn er stadig en løgn, uanset hvor mange gange du gentager den.
Du er så lang ude i din Koran-Nazisme, at du tror på hvad som helst.
Mon ikke det ville være bedre for din sjælefred, om du pakkede kufferten og
bosatte dig et sted hvor din overtro deles af andre forvirrede sjæle.
Til din orientering befinder vi os i året 2009, ikke 1109, middelalderen er
altså et overstået kapitel

http://article.nationalreview.com/?q=MTE1NDhjMDU4OWUzMzc0YjAxZGI4OTMwZjE2YzAxMGU=
http://www.snopes.com/rumors/israel.asp
http://www.stormfront.org/forum/showpost.php?p=6193125&postcount=543
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1894951/posts
http://en.wikipedia.org/wiki/Rumors_about_the_September_11,_2001_attacks#Claim_that_4.2C000_Israeli.2FJewish_employees_skipped_work_at_the_WTC_on_September_11

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-02-09 13:12

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> "Al-Qaeda's deputy leader, Ayman al-Zawahiri, has blamed Iran for
> spreading the theory that Israel was behind the 11 September 2001

Ja, det er da ret spøjst som der synes at være mindst (!) tre gængse
opfattelser af terrorangrebene 11.september 2001 i den muslimske Verden:

1) At "jøderne" (Israel, herunder Mossad?) skulle stå bag og araberne være
syndebukke

2) At Bush-regeringen stod bag en såkaldt "False Flag"-manøvre som påskud
for invasionerne af Afghanistan og Irak

samt endelig den almindeligt anerkendte udlægning:

3) At Al-Qaida med Osama Bin Laden i spidsen havde held til at gennemføre
det største terrorangreb på amerikansk jord nogensinde.

Det helt spøjse er netop også den tydelige skizofreni, der ligger i at
selvsamme arabere som regel ofte på den ene side kan fremføre een eller
begge af de to "offerrolle"-forklaringsmodeller OG SAMTIDIG prale af, hvor
sej en fyr de synes Bin Laden er for netop at stå bag dette angreb.

Logisk konsistent, stringent konsekvenstænkning af den aristoteliske model
(hvor man deducerer sig frem til en konklusion på baggrund af to givne og
hinanden vedrørende præmis-udsagn) har vist mildt formuleret aldrig rigtig
været dèn kulturs stærkeste side?

> Nå, men måske den viise imam blot efterprøver et kendt postulat:
>
> "Hitler said if a lie is repeated often enough and long enough, it would
> [...]

Jeg er ikke helt sikker på at Hitler er ophavsmanden til de ord: Jeg har
derimod set hans propagandaminister Joseph Göebbels citeret for udsagnet en
hel del gange, men ifølge Wikiquote kan det dog ikke dokumenteres ordentligt
at han skal have sagt (eller skrevet) det noget sted.

http://en.wikiquote.org/wiki/Joseph_Goebbels#Misattributed

Anders Peter Johnsen

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 25-02-09 16:54

On Wed, 25 Feb 2009 11:08:05 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>Nå, men måske den viise imam blot efterprøver et kendt postulat:
>
>"Hitler said if a lie is repeated often enough and long enough, it would

Det er jo absurt at usa skulle så bag drabene på over 3.000 mennesker.
Tænk hvad der ikke ville ske hvis det kom frem.
Jeg ved godt at der er mange teorier om 9/11. Men vi har jo bla. set
en videooptagelse af Taliban-lederen sidde og prale af hans værk.
Der kom det også frem at det slet ikke var meningen at tårnene skulle
kolapse. At de kolapsede var bare endnu et point til Bil Larden

Karsten