igenigenigenigen.....
Fra : Malene P

Dato : 23-02-09 21:28

Fra : Kim2000

Dato : 23-02-09 21:35

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:49a306ca$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> .... mere kulturberigelse
> http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090223/AAS/127929030/1002

Beklageligvis kan man formentlig fortsætte med det resten af aften

Vores land er helt klart i en løbebane, som ikke er sjov.

Nu så jeg lige den der med selvtægt på TV2:

En mand gennembanker en kæreste så voldsomt at hun er døden nær (hende der
senere skød ham), han fik 3 måneders fængsel.

Så var der ham der hængte en anden mand ud for pædofili. Selvtægtsmanden fik
20 dages fængsel for at smadre en anden mands liv.

Selvtægt er noget pis, når man ser på dagens domme, så er det logisk det
sker.

Fra : Malene P

Dato : 23-02-09 21:57

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >
> Beklageligvis kan man formentlig fortsætte med det resten af aften

Ja, det kører bare derudaf. Nu har det fremmede afskum så også oprettet
deres egne visitationszoner. http://jp.dk/indland/krimi/article1611581.ece

Malene P

Fra : tony

Dato : 23-02-09 23:36

> [...]
> fik 20 dages fængsel for at smadre en anden mands liv.
>
> Selvtægt er noget pis, når man ser på dagens domme, så er det logisk det

helt enig..jeg fatter så bare ikke hvordan hun kunne slippe med 3 mdr ( jeg
mener at hun slap fri for straf ) for at skyde en mand med fuldt overlæg.
Hun havde selv flyttet sammen med ham igen, efter han var blevet løsladt fra
en voldsdom mod hende.
Hun anskaffer et våben og opsøger manden med den hensigt at slå ham
ihjel...overlagt mord.

Jeg fatter bare ikke sådan en dom.

Tony