Andet multimedie
QuarkExpress - KeyboardError
Fra : Peter Hansen

Dato : 28-07-01 22:49

Hmm...Jeg har kørt QX4,1-setup (demo) til Windows.

Jeg får følgende fejl når jeg starter exefilen:
"This version of QuarkExpress cannot be used with this keyboard. [86]"
Jeg sidder med et Microsoft Natural Keyboard Pro (knæktasteturet) men jeg
har prøvet at skifte tasteturet ud og det hjalp ikke meget...
Faktisk så er mine behov for at anvede QX ret heftige så hvis der er nogen
der lige ved hvad der er galt så vil jeg takke med kyshånd

Fra : Madsen

Dato : 28-07-01 22:58

"Peter Hansen" <dingemann@hotmail.com> skrev:

> "This version of QuarkExpress cannot be used with this keyboard. [86]"

Kører du med dansk tegnsæt?
Hvis du gør så skift til amerikansk.

Kontrolpanel > Tastatur > Landestandarder > Tilføj.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Lars

Dato : 29-07-01 00:32

Madsen <madsens@whomail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nzG87.1208$V53.165216@news000.worldonline.dk...

> Kører du med dansk tegnsæt?
> Hvis du gør så skift til amerikansk.
>
> Kontrolpanel > Tastatur > Landestandarder > Tilføj.

> [...]
Hvis det er en pirat version OG DET SIGER JEG IKKE DET ER skal du bruge en
Engelsk tegnsæt og kan skifte til dansk når Quark er startet,

Fra : Madsen

Dato : 29-07-01 00:35

"Lars" <lane@jubiipost.dk> skrev:

> Hvis det er en pirat version OG DET SIGER JEG IKKE DET ER skal du bruge en
> Engelsk tegnsæt og kan skifte til dansk når Quark er startet,

Øh ja, men nu er det jo ligesom ikke mig der har problemet :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Madsen

Dato : 29-07-01 00:40

"Peter Hansen" <dingemann@hotmail.com> skrev:

> "This version of QuarkExpress cannot be used with this keyboard. [86]"

Glemte for øvrigt lige at henvise dig til en tidligere tråd i mit
første indlæg:

Newsgroups: dk.edb.grafik
Subject: ? om QuarkXpress 4.11
Date: Mon, 16 Jul 2001 19:20:23 +0200

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Peter Hansen

Dato : 29-07-01 02:01

Takker for mange af de der svar...hvorfor ender NewsGroups altid i en
slåskamp? -måske mit næste spørgsmål =)....

Hilsen fra Peter Ingemann Hansen
dingemann@hotmail.com
ICQ:89253469

Fra : Madsen

Dato : 29-07-01 11:17

"Peter Hansen" <dingemann@hotmail.com> skrev:

> Takker for mange af de der svar...hvorfor ender NewsGroups altid i en
> slåskamp? -måske mit næste spørgsmål =)....

Slåskamp?
Hvor ser du den henne? :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Peter Hansen

Dato : 29-07-01 14:32

"Øh ja, men nu er det jo ligesom ikke mig der har problemet :)"

Hilsen fra Peter I. Hansen

Fra : Madsen

Dato : 29-07-01 14:35

"Peter Hansen" <dingemann@hotmail.com> skrev:

> "Øh ja, men nu er det jo ligesom ikke mig der har problemet :)"

Ja og for ikke at blive taget som et brokkehovede så har jeg placeret
en smiley bagefter som til nød kan beskrive at jeg ikke mener noget
ondt med det.

:) = Smiler.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Peter Hansen

Dato : 29-07-01 14:54

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message

> Ja og for ikke at blive taget som et brokkehovede så har jeg placeret
> en smiley bagefter som til nød kan beskrive at jeg ikke mener noget
> [...]

-----Peter----

Undskyld...beklager... =). Sender lige en TFT-skærm som et plaster på såret
_________________
| ____________ |
| | | |
| | | |
| | | |
| |____________| |
|______SONY_____|
| |
__ / \__

Er du glad nu ? =).

Hilsen fra Peter I. Hansen

Fra : Madsen

Dato : 29-07-01 15:01

"Peter Hansen" <dingemann@hotmail.com> skrev:

> Undskyld...beklager... =). Sender lige en TFT-skærm som et plaster på såret

Tak og så endda en Sony! ;)

> Er du glad nu ? =).

Det har jeg været hele tiden. :)

--