Tuborg fanfare...
Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 23-02-09 16:38

Hej.

Jeg leder efter den fanfare der bruges i Tuborg reklamen hvor en fyr står og
slår til frugt med et bat. Hvad heder den og er der nogen der ved hvor jeg
kan få fat i den?

Med venlig hilsen
Thorbjørn

Fra : -= JF =-

Dato : 23-02-09 19:20

Thorbjørn W Spurre skrev:

> Jeg leder efter den fanfare der bruges i Tuborg reklamen hvor en fyr
> står og

Nu bli'r jeg lidt i tvivl, men er det ikke en Carlsberg-reklame?

Mvh John

Fra : Jens Christian Gram

Dato : 23-02-09 19:32

-= JF =- wrote:

> Nu bli'r jeg lidt i tvivl, men er det ikke en Carlsberg-reklame?
>
> Mvh John

Hvis det er den der:
http://www.youtube.com/watch?v=sGyjTYKlOas
er det en Carlsberg reklame, og musikken er "Also Sprach Zarathustra" af
Richard Strauss.

Fra : Michael Lund

Dato : 23-02-09 21:47

"Jens Christian Gram" <jussi@jussi.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er den der:
> http://www.youtube.com/watch?v=sGyjTYKlOas
> er det en Carlsberg reklame, og musikken er "Also Sprach Zarathustra" af
> Richard Strauss.

Der er vist ingen tvivl om at det er den. Denne musik var jo også en vigtig
del af Stanley Kubricks film "Rumrejsen år 2001".

Mic.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 24-02-09 00:00

On Mon, 23 Feb 2009 21:47:21 +0100, "Michael Lund" <miclu@mail.dk>
wrote:

>Der er vist ingen tvivl om at det er den. Denne musik var jo også en vigtig
>del af Stanley Kubricks film "Rumrejsen år 2001".

Jom det har du selvfølgelig ret i, men musikken er nu væsentlig
tidligere en filmen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Also_sprach_Zarathustra_(Richard_Strauss)

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 24-02-09 06:18

Det er lige netop den... Så kan man se hvor meget jeg ven om øl, musik og
reklamer
Men mange tak skal i have alle sammen.

Thorbjørn

Fra : Michael Lund

Dato : 24-02-09 17:39

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Jom det har du selvfølgelig ret i, men musikken er nu væsentlig
> tidligere en filmen.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Also_sprach_Zarathustra_(Richard_Strauss)

Ja selvfølgelig, regnede ikke med at jeg skulle understrege det

Mvh.
Mic.