Hercules Prophet GeForce3 hvor???
Fra : Micky

Dato : 28-07-01 21:07

Hejsa

Er der nogen der ved om det er muligt at få købt et Hercules Prophet
GeForce3 kort her i KBH. eller på nettet???

Tak.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 29-07-01 11:30

Ja på nettet har jeg set det ;)

Forresten meget lækkert geforce 3 kort, har det selv !!! Lækker DVI udgang,
kanon tv-out (1074x768) og det kører bare derud af !!!
www.edbpriser.dk
<3D Prophet III w./DVI AGP / 64 MB DDR / 2048X1536 / GeForce3 4.040 kr.

Fra : Micky

Dato : 29-07-01 18:05

Hejsa,

- alle de net-butikker jeg har tjekket på edb-priser viser udsolgt,
eller at de ikke har kortet på lager.

Men det kan være at jeg er heldig på et eller andet tidspunkt
MVH Micky.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 29-07-01 18:35

Ehm ja og så ber du dem og at bestille et hjem og det er der i løbet af en
uge!!! Ring dog og snak med dem og hør hvor lang tid der går inden de får
det på lager!!! Det er ikke altid godt nok kun at se på edbpriser.....