hvilket tvkort til vista med tvpack 2008?
Fra : Søren

Dato : 22-02-09 13:55

det skal være til dvb-t og må gerne høre til i den billige ende.
Søren

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-02-09 03:45

"Søren" <vussi@live.dk> skrev i meddelelsen
> det skal være til dvb-t og må gerne høre til i den billige ende.
> Søren

Jeg købte et USB tvkort i Aldi til kr. 299.-
Det er sådan et Zolid Hybrid TV Stick med både DVB-T og analog tuner.
Det fungerer perfekt i Vista Media Center og modtage evnen for DVB-T er helt
i top med den medfølgende antenne.
Tilslutning af analog TV fungerer desværre ikke i Media Center, men
heldigvis følger der noget godt software med der kan klare det.
Der er også indbygget radio-tuner, så det hele er ikke bare billeder

Mvh
Benjamin

Fra : Jens

Dato : 23-02-09 11:36

"Søren" <vussi@live.dk> skrev i meddelelsen
> det skal være til dvb-t og må gerne høre til i den billige ende.
> Søren

Hvis du har Vista Home Premium med Sp1 kan du hente tv pack 2008 her
http://digiex.net/guides-tutorials/699-windows-media-center-tv-pack-2008-download-installation-guide.html
og installere den på dit system.

mvh
Jens