Reservedele til IBM Thinkpad T43
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 22-02-09 11:11

Hej

Jeg har for nylig fået en T43'er, men desværre har den en revne i plasticen.
Det er det stykke hvor man hviler hænderne på - med trackpad'en. Kan man mon
købe denne del nogen steder?

Mvh
Hans

Fra : Jesper Juul

Dato : 22-02-09 13:41

Hans Mouridsen skrev:
> [...]
> Det er det stykke hvor man hviler hænderne på - med trackpad'en. Kan man mon

Det burde man, hent rep. manualen på Lenovos hjemmeside, få fat i
partsnummeret, og søg derefter på eks. Ebay.

Jesper

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-02-09 14:25

Hans Mouridsen wrote:

> Jeg har for nylig fået en T43'er, men desværre har den en revne i plasticen.

Den er bærbar, ikk'?

Prøv i bærbar-gruppen. Outlook-Express bør kunne finde den gruppe.

Jesper Poulsen

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-02-09 16:02

Hans Mouridsen:

> Hej
>
> Jeg har for nylig fået en T43'er, men desværre har den en revne i
> plasticen. Det er det stykke hvor man hviler hænderne på - med
> trackpad'en. Kan man mon købe denne del nogen steder?

Se her:

: Subject: IBM Thinkpad reservedels oprydning
: Newsgroups: dk.marked.privat.edb.intern
: Date: Thu, 5 Feb 2009 12:12:45 -0800 (PST)

Jeg har samme problem med en T23. Har fixet det midlertidig med et
stykke tape.

--
"Well, opinions are like assholes. Everybody has one." Dirty Harry

Fra : Niels C. Grønlund [D~

Dato : 22-02-09 20:55

det har jeg liggende...........

mvh.