Kommisær Rex
Fra : Werner Knorr

Dato : 21-02-09 15:12

Er der nogen, der kender titelmelodien til Kommisær Rex?

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-02-09 16:44

Werner Knorr wrote:
> Er der nogen, der kender titelmelodien til Kommisær Rex?

Bruger de da den samme titelmelodi gennem hele serien?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Heidi

Dato : 22-02-09 08:44

Peter Knutsen wrote:

> Bruger de da den samme titelmelodi gennem hele serien?

Det tror jeg ikke de gør - jeg søgte på den i går, og den jeg fandt frem
til er i hvert fald ikke den samme som blev brugt i de afsnit jeg har
fulgt med i (det var med ham der spiller Alexander Brandtner).

--
Heidi

Fra : Peter Knutsen

Dato : 22-02-09 09:27

Heidi wrote:

> Det tror jeg ikke de gør - jeg søgte på den i går, og den jeg fandt frem
> til er i hvert fald ikke den samme som blev brugt i de afsnit jeg har
> fulgt med i (det var med ham der spiller Alexander Brandtner).

Det er jeg også næsten helt sikker på at de ikke gør.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Werner Knorr

Dato : 22-02-09 11:28

Det er den melodi, der spilles, når en serie startes. Vi mener, der bliver
sunget noget i retning af "dog takes over control". Vi er interesseret i at
finde sangen på nettet-
Werner K

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-02-09 11:23

"Werner Knorr" <werner.knorr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sunget noget i retning af "dog takes over control". Vi er interesseret i

Skal da prøve at kigge, om der står noget i rulleteksterne.... Men det er
vist den samme melodi i alle de afsnit jeg har.

M.V.H....Benny..

Fra : Peter Knutsen

Dato : 22-02-09 12:42

Werner Knorr wrote:
> Det er den melodi, der spilles, når en serie startes. Vi mener, der bliver
> sunget noget i retning af "dog takes over control". Vi er interesseret i at
> finde sangen på nettet-

En gang til: Er du *sikker* på at det er den samme sang der bruges i
alle seriens sæsoner?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter Knutsen

Dato : 22-02-09 12:46

Peter Knutsen wrote:

> En gang til: Er du *sikker* på at det er den samme sang der bruges i
> alle seriens sæsoner?

Går ud fra det er denne her udgave du søger:
< http://www.youtube.com/watch?v=kqkhmEYJ1UI >

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Werner Knorr

Dato : 22-02-09 16:20

"Peter Knutsen" <peter@sagataflhttp

Fra : Heidi

Dato : 22-02-09 13:47

Peter Knutsen wrote:

> En gang til: Er du *sikker* på at det er den samme sang der bruges i
> alle seriens sæsoner?

Det er i hvert fald forskellige udgaver af den samme sang så, for de
eksempler jeg har kunnet finde indtil nu, lyder ikke som den de spiller
når Alex Brandtner er med. De afsnit jeg tænker på blev sendt sidste
sommer sent om aftenen på Charlie.

--
Heidi