Et læserbrev i Ekstrabladet 19.1
Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-09 17:12

Et læserbrev i Ekstrabladet 19.1
Staten nedsætter råd der beslutter at indføre forbud mod visse nye og
moderne for-telte til camping.
"Det er os der betaler,husk det" slutter den frihedsglade der slår ned på et
af en million punkter hvoor statens nævenyttighed er helt klart skadelig

Fra : vvv

Dato : 20-02-09 20:44

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> "Det er os der betaler,husk det" slutter den frihedsglade der slår ned på
> et af en million punkter hvoor statens nævenyttighed er helt klart

Som jeg har forstået den sag, og det er ikke fra EB, så er det ikke staten,
men dansk campingunion der har forbudt den slags fortelte, og det skal
staten vel ikke bøde for.

vv

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-09 23:54

> [...]
>

> Som jeg har forstået den sag, og det er ikke fra EB, så er det ikke
> staten, men dansk campingunion der har forbudt den slags fortelte, og det

Hvis en privat camping-forening forbyder dvs fraråder nogle fortelte kan
alle vel være ligeglade

Forbud er noget med juridisk straf, ikke ?

Kun hvis staten adlyder campinguini9onen er det værd at skrive om, så jeg
tror at EB står inde for at et typisk statsligt nævenyttigt forbud er sagens
kerne.

Statens infame forbudsmentalitet - se blot rygning - smitter af på alle, og
folk er ofte så dumme at de tror at andre end statsmagtens "forbud" er
juridisk seriøse. - hvis importører er lydhgre for en imbecil campingunion
ER SKADEN SKET.
Folk bør have let ved at købe alt som producenter kan levere

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-02-09 22:16

> [...]
> "Det er os der betaler,husk det" slutter den frihedsglade der slår ned på
> et af en million punkter hvoor statens nævenyttighed er helt klart

Du mangler stadig, at fortælle os, hvorfor VI skal betale for din
hjemmehjælp - når DU ikke bidrager til samfundet?
Er du så svag, Bo?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-09 21:10

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du mangler stadig, at fortælle os, hvorfor VI skal betale for din
> hjemmehjælp - når DU ikke bidrager til samfundet?
> Er du så svag, Bo?

Som du ved , har jeg skrevet oover hundred gange i de sidste 11 år at vi bør
nedtrappe socialhjælp, og at jeg anser mig for parasit - og derved
frihedskæmper jvf følgende

Islam betyder social- og børnehave-væsen i uden etik
Børnehaven på Bjelkes Alle 46 burde ignorere min brug af fortovet nær dem,
hvor der ofte er sol inden solen når min have, og hvor jeg derfor ofte i
30 år har læst min avis, og de har erklæret deres accept, som burde være
helt naturlig.
Men uforståeligt løj de til politiet, i anmeldelsen som her er kopi af, og
som politiet klogt ignorerer.
Hjemmehjælp til mig forringes, alene fordi jeg i mit hjem bærer en tækkelig
nederdel og ikke bukser. Kjole-Ole har krav på normal service trods sådant,
har en dommer vedtaget. Men socialvæsenet i vor kommune står for chikane og
ulyst til at hjælpe, som loven kræver.
Stemmer du venstreorienteret-extremistisk, er du medskyldig.
Muslimer umuligør ytringsfrihed -.hvorfor ellers blander børnehaven sig i,
hvad jeg skriver på internettet? Hvorfor bryder socialborgmesteren loven om
hjemmehjælp?
Der tages overdrevne hensyn til fremmede mindretal vedr alt, men hensyn til
danskere er på retur.
Genskab ytringsfriheden i vort land.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-09 21:58

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du mangler stadig, at fortælle os, hvorfor VI skal betale for din
> hjemmehjælp - når DU ikke bidrager til samfundet?
> Er du så svag, Bo?

Læs her hvor enige vi er og hvordan jeg praktisk i handling søger at spare
på kommmunens ødselhed

Brev sendt denne uge
--------------------------
Når al hjemmehjælp er samlet mandag , hvordan kan den ene mandag så være
bedre end en anden mandag for at udføre lovet vask.

Hvis der står at Pia har dårligere tid idag end næste mandag så HAR I
SKREVET GALT, og jeg er ikke tankelæser og al tvivl bør tjene til den svage
parts, min, fordel.

Er der overhovedet tvivl om at jeg er visiteret til tøjvask hver tredie uge
og der er gået LANGT OVER 3 UGER SIDEN SIDSTE TØJVASK

I udsætter folk for mystik og Kafka proces. Kan jeg få skriftligt at det er
min måde at diskutere der kræver to hjælperes fremmøde.
GErne også om mit toneleje er tolket voldstruende eller hvad?

Hermed ansøges om tilladelse til at kommmunikere skriftligt på papirlapprr
med hjemmehjælperne og ikke mundtligt, så mit sparsommelighedskrav om kun
een hjælper kan opfyhdes. Det er jo enkle ting jeg skal meddele dem.

Jeg vil ikke have medskyld i at medborgere med større behov end mine får for
lidt eller ingen hjemmmehjælp. At bruge to hjælpere på mig er asocialt og
hensynsløst og ødselt over alle grænser.

Man læser om bistand uden samtykke til afvigere der meningsløst og grundløst
bæltefikxeres i 6 år i træk, og når samme had mod dialog og sund fornuft
vises af Jer, bliiver man ytryg mht at jeres grotteske irratoinalitet kan
føre til tvangsindlæggelse - som jo hænger løst og sjældent er velbegrundede

Som hjemmehjælperne bemærkede idag er mine ben voldsomtt opvulmede p.t. ,
men det virker ikke som om man forstår at dette er indikation til pension og
visitation

Selvfølgelig skal hjemmehjælp også være behagelig job for hjemmehjælperne -
ring og oplys mig hvad jeg kan gøre for at bidrage til det. Men der bør være
rimeligt forhold mellem behov og forbrug af hjemmehjælp, og det er der ikke
når I ødsler så villdt.
Folk jeg fortæller om sagen er rystet over jeres asociale pengespild
Venligst vis min klage til både Eriik Jensen og Mikkel Warming

Er det halvdelen af jeres hjemmehjælp til folk under 65 år som udføres af
hjemmehjælper-PAR og hvad er typisk årsagen til det. Gerne skøn hvor stor %
? ?

VEnlist berkfæft at nøgle til min lejlighed KUN må bruges når jeg har
trykket på nødkald - uanset jeres "bekymringer" som er særdelsa bekymrende
for at frihedsglad afviger som mig. JEg vil ikke have låsesmedudgifter
hvis jeg er til tandlæge hvad jeg ofte er på afbud, dvs kortvarslet.