Johnny Cash-sang
Fra : Cindy

Dato : 20-02-09 23:41

Der findes en sang der hedder "Hurt" og nogen kalder den "I hurt myself
today".

Jeg ved ikke helt om det virkelig ER Johnny Cash, der har skrevet den, eller
om
det er en der hedder Trent Rezner. Jeg ved ikke rigtig hvordan det forholder
sig m.h. til at det kan være både den ene og den anden.

Men er der nogen der har teksten? Så ville jeg blive ret glad.
Den er vist rimeligt kort.

På forhånd tak.

Cindy

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-09 00:18

"Cindy" <Karfunkel@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sig m.h. til at det kan være både den ene og den anden.
>
> Men er der nogen der har teksten? Så ville jeg blive ret glad.

Google er din ven

http://www.azlyrics.com/lyrics/johnnycash/hurt.html

Fra : Cindy

Dato : 22-02-09 17:25

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev

> eller
> forholder

> Google er din ven
>
> http://www.azlyrics.com/lyrics/johnnycash/hurt.html

Ih tusind tak, det er den rigtige.

Det skal du have mange tak for.

Hilsen Cindy

Fra : Steen

Dato : 21-02-09 12:08

On 2009-02-20 23:41:09 +0100, "Cindy" <Karfunkel@microsoft.com> said:

> Der findes en sang der hedder "Hurt" og nogen kalder den "I hurt myself today".
>
> Jeg ved ikke helt om det virkelig ER Johnny Cash, der har skrevet den, eller om
> det er en der hedder Trent Rezner.

Trent Rezner er nærmest et diametralt modstykke til Cash.
TR er nærmest ensbetydende med Industrial-bandet Nine Inch Nails

Fra : Jens Christian Gram

Dato : 21-02-09 15:22

Steen wrote:

> Trent Rezner er nærmest et diametralt modstykke til Cash.
> TR er nærmest ensbetydende med Industrial-bandet Nine Inch Nails

Hurt er et Nine Inch Nails nummer, som Cash har lavet et cover af.

http://www.youtube.com/watch?v=ARkvr-bzbFY <- NiN

http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go <- Cash

Fra : Ole Thomsen

Dato : 21-02-09 16:42

"Jens Christian Gram" <jussi@jussi.dk> wrote in message

> Hurt er et Nine Inch Nails nummer, som Cash har lavet et cover af.

Og et rigtig godt nummer fra en fed plade med andre covers. Jeg har levet i
årtier uden at kende andre sider af Cash end San Quentin, og American
Recordings giver gåsehud på den gode måde.

Ole Thomsen

Fra : Cindy

Dato : 22-02-09 17:49

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> i årtier uden at kende andre sider af Cash end San Quentin, og American
> Recordings giver gåsehud på den gode måde.

Jamen tak skal I have all together.

Cindy

Fra : Cindy

Dato : 22-02-09 17:33

"Steen" skrev i meddelelsen
"Cindy" said:

> Trent Rezner er nærmest et diametralt modstykke til Cash.
> TR er nærmest ensbetydende med Industrial-bandet Nine Inch Nails

Jeg har ikke kendt meget til Trent Rezner før nu.
Men ja - jeg kan se at han er et modstykke til Johnny Cash.

Nu har jeg hvert et ord af sangen.

Fint.

Hilsen Cindy