Hvor findes Mikkeller Black?
Fra : -= JF =-

Dato : 17-02-09 13:16

Er der nogen i gruppen der kender en fysisk butik i enten Ishøj-området, på
Frederiksberg eller på Amager som forhandler Mikkeller Black?

--
Mvh. John

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 19-02-09 06:50

On 17 Feb., 13:15, "-= JF =-" <inva...@invalid.invalid> wrote:

> Er der nogen i gruppen der kender en fysisk butik i enten Ishøj-området, på
> Frederiksberg eller på Amager som forhandler Mikkeller Black?

Nu ligger den godt nok på Vesterbro, men det er da lige mellem
Frederiksberg og Amager

http://kihoskh.dk/ har den (og alt (næsten) hvad hjertet begærer af øl
i det hele taget)

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : -= JF =-

Dato : 19-02-09 21:58

Kevin Borbye Edelvang wrote:

> Nu ligger den godt nok på Vesterbro, men det er da lige mellem
> Frederiksberg og Amager

Ja, det er sandt!

> http://kihoskh.dk/ har den (og alt (næsten) hvad hjertet begærer af øl
> i det hele taget)

Det ligner sgu julemandens værksted for ølentusiaster, og jeg kan godt
forestille mig at det kommer til at koste mig en pæn klat penge
Tak for tippet!

--
Mvh. John

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 20-02-09 00:26

On 19 Feb., 21:57, "-= JF =-" <inva...@invalid.invalid> wrote:

> Det ligner sgu julemandens værksted for ølentusiaster, og jeg kan godt
> forestille mig at det kommer til at koste mig en pæn klat penge
> Tak for tippet!

Det er et godt sted. Og så står de ovenikøbet på køl allesammen
(selvom ikke alle øl skal drikkes ved 5 grader), så hvis man har lyst
til at nyde en kold kvalitetsøl på Halmtorvet i solskin, så er det
stedet at gå hen. Og for en kiosk/købmand at være er sagerne rimeligt
prissat.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : -= JF =-

Dato : 20-02-09 09:38

Kevin Borbye Edelvang wrote:

> (selvom ikke alle øl skal drikkes ved 5 grader), så hvis man har lyst

Nemlig! Rigtigt meget øl kommer først til sin ret ved næsten stuetemperatur.
Black vil jeg nok stille i køleskabet en lille times tid før jeg skal drikke
den... Helt enormt stor øl

> stedet at gå hen. Og for en kiosk/købmand at være er sagerne rimeligt
> prissat.

Det lyder som om du har været der?
Langer han bare bajere over disken eller ved han noget om de forskellige
øltyper og mærker? Kan man få sig en ølsnak med ham?

--
Mvh. John

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 20-02-09 10:35

On 20 Feb., 09:38, "-= JF =-" <inva...@invalid.invalid> wrote:

> Det lyder som om du har været der?

Ja, jeg kommer der jævnligt.

> Langer han bare bajere over disken eller ved han noget om de forskellige
> øltyper og mærker? Kan man få sig en ølsnak med ham?

Det kan du helt sikkert, hvis du fanger ham derinde. Der er også en
del unge mennesker ansat (meget lange åbningstider), men flere af dem
virker også vidende, så prøv dig frem. En oplevelse er det i hvert
fald, især fordi den gængse kiosk og købmand nu om dage er en noget
kedelig oplevelse! Ham her har f.eks. også lidt godt ost og pålæg og
en masse andre småting, som man ikke normalt finder i kedelige
kiosker.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : -= JF =-

Dato : 20-02-09 23:50

Kevin Borbye Edelvang wrote:

> kedelig oplevelse! Ham her har f.eks. også lidt godt ost og pålæg og
> en masse andre småting, som man ikke normalt finder i kedelige
> kiosker.

Lyder helt sikkert som et hit der skal prøves
Svoger fandt iøvrigt en Mikeller Black hos en vinhandler i greve, så den
fandtes altså også lokalt.

--
Mvh. John

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 26-02-09 16:17

-= JF =- wrote:
> Er der nogen i gruppen der kender en fysisk butik i enten Ishøj-området, på
> Frederiksberg eller på Amager som forhandler Mikkeller Black?

Ellers har de den i Ølbutikken:

<http://www.olbutikken.dk>

Ebbe

Fra : -V-

Dato : 28-02-09 05:45

On Feb 26, 4:17 pm, Ebbe Kristensen <e...@ekologic.dk> wrote:

> Ellers har de den i Ølbutikken:
>
> <http://www.olbutikken.dk>

....som i parantes bemærket er ejet af Mikkeller selv og drives af hans
tvillingebror.

Flinke folk.

-V-