Cand.polit. Naser Khader
Fra : Per Rønne

Dato : 16-02-09 09:54

Jeg ser netop i Pia Kjærsgaards ugebrev fra i dag:

=
Hvis Naser Khader nu var blevet afkrævet svar på Ny Alliances
skattepolitik, så havde Khader måske ikke stået hændervridende og
storsvedende på et debatmøde med mig i Kalundborg for rullende
live-kameraer - komplet ude af stand til at forklare partiets
skattepolitik. En blamage, der gav næring til rygter om, at Khader
aldrig havde afsluttet sin uddannelse som cand.polit. Det har han nu
rent faktisk - på et speciale om islamisk økonomi. Måske det var årsagen
til, at han havde svært ved procentregningen ...
=

Har han virkelig skrevet speciale i islamisk økonomi, på polit-studiet?
Det var da forbløffende; jeg gad da gerne se det speciale.

Men som bekendt er islamisk økonomi rentefrit, ikke noget med
procentregning ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.N

Dato : 16-02-09 10:10

> [...]
> Det var da forbløffende; jeg gad da gerne se det speciale.
>
> Men som bekendt er islamisk økonomi rentefrit, ikke noget med

Kære Per hvor finder man det der ugebrev, nu er du vel ikke skabsmedlem af
DF.

Fra : Per Rønne

Dato : 16-02-09 10:59

P.N <pn@tdc.dk> wrote:

> Kære Per hvor finder man det der ugebrev, nu er du vel ikke skabsmedlem af
> DF.

Naturligvis ikke. Siden jeg forlod SF har jeg kun været medlem af et
parti: Socialdemokratiet.

<http://www.danskfolkeparti.dk/De_havde_jo_ikke_noget_t%C3%B8j_p%C3%A5.a
sp>

Er der noget galt med din internetforbindelse?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Malene P

Dato : 16-02-09 11:54

> [...]
> sp>
>
> Er der noget galt med din internetforbindelse?

Der er ihvertfald noget galt med dit link. Iøvrigt var ugebrevet ikke lagt
ud på DF's site, da du sendte dit indlæg. Så du abonnerer sikkert på det,
hvilket kun idioter som P.N. kan se noget galt i.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-09 12:22

On Mon, 16 Feb 2009 11:54:04 +0100, Malene P wrote:

> af

> Der er ihvertfald noget galt med dit link.

Linket virker fint (hvis man lige husker at få "sp" på næste linie med)

>Iøvrigt var ugebrevet ikke lagt
> ud på DF's site, da du sendte dit indlæg. Så du abonnerer sikkert på det,
> hvilket kun idioter som P.N. kan se noget galt i.

Enig. Man behøver ikke at have en bestemt politisk overbevisning, for at
holde sig bredt politisk velorienteret.

Fra : Malene P

Dato : 16-02-09 12:39

"Steen A. Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)com"> skrev i en meddelelse

<http://www.danskfolkeparti.dk/De_havde_jo_ikke_noget_t%C3%B8j_p%C3%A5.asp

> Linket virker fint (hvis man lige husker at få "sp" på næste linie med)

Ja!

> Enig. Man behøver ikke at have en bestemt politisk overbevisning, for at
> holde sig bredt politisk velorienteret.

Ja! Men man behøver nok en ret bestemt politisk overbevisning for bevidst at
holde sig direkte politisk uorienteret, putte budbringere i killfiltre og
tilsvine de, der alligevel slipper igennem med oplysninger eller links til
virkeligheden, der ikke passer dem.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-09 13:48

On Mon, 16 Feb 2009 12:38:32 +0100, Malene P wrote:

> [...]
> tilsvine de, der alligevel slipper igennem med oplysninger eller links til

Det er så også korrekt.

Fra : P.N

Dato : 16-02-09 12:24

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ud på DF's site, da du sendte dit indlæg. Så du abonnerer sikkert på det,
> hvilket kun idioter som P.N. kan se noget galt i.

Kære Malene tak for oplysningen, jeg har længe haft en fornemmelse af at
P.E.R. var slet skjult DFer. Nu er Per iforvejen sprunget ud som .... så
hvorfor ikke stå ved det Per, du er DFer eller tager vi helt fejl´ jeg læser
ingen sympatier for Soc i dine skriverier.

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-09 13:52

On Mon, 16 Feb 2009 12:24:17 +0100, P.N wrote:

> [...]
> hvorfor ikke stå ved det Per, du er DFer eller tager vi helt fejl´ jeg læser
> ingen sympatier for Soc i dine skriverier.

Rønne er da et klassisk eksempel på en socialdemokrat, krydret med lidt
kritisk holdning medierne og den politiske korrekthed.

Fra : Per Rønne

Dato : 16-02-09 16:59

Steen A. Thomsen <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)com"> wrote:

> Rønne er da et klassisk eksempel på en socialdemokrat, krydret med lidt
> kritisk holdning til medierne og den politiske korrekthed.

Mon P.N. nogensinde har hørt om Per Madsen, der var socialdemokratisk
borgmester i Ishøj mens jeg boede i den kommune, og kom i kommunens
socialdemokratiske partiforening?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Malene P

Dato : 16-02-09 23:47

> Mon P.N. nogensinde har hørt om Per Madsen, der var socialdemokratisk
> borgmester i Ishøj mens jeg boede i den kommune, og kom i kommunens
> socialdemokratiske partiforening?

Næppe. Dengang havde P.N. formentlig slet ikke afsluttet sin pottetræning.
Og det har han vist heller ikke endnu.

Malene P