Canon farvelaserprinter-LBP5100 vil ikke u~
Fra : Søren Midtiby

Dato : 15-02-09 15:53

Kære gruppe

Jeg har lige fundet løsningen på et irriterende problem, jeg har haft i
nogle måneder med min ret nye printer.

En gang imellem nægter den at skrive ud. Den siger hele tiden, at der
mangler papir i printeren, selv om den er fuld af papir!

Det har ærgret mig og irriteret mig og gjort mig utryg ved den, specielt
fordi den er købt på nettet, og hverken forhandleren eller Canon har villet
hjælpe mig.

Det viser sig nu, at problemet skyldes, at det dokument, jeg vil skrive ud,
ikke er gemt som et A4-dokument, men derimod f.eks. A5!!!!

Hvis man har f.eks. et Word-dokument, som er gemt som et A5-dokument, så
nægter den at udskrive, med mindre man ændrer dokumenttypen til et
A4-dokument! Alt andet virker ikke!

På andre printere kan man trykke på en knap, så den blot printer ud på det
papir, der nu sidder i printeren uanset type og størrelse, men sådan en
knap/funktion har denne her ikke!

Det er åbenbart en software-fejl.

Håber at det måske kan hjælpe andre.

Alle kommentarer er meget velkomne!

Med venlig hilsen

Søren Midtiby,

Fra : J

Dato : 16-02-09 01:16

"Søren Midtiby" <soren@midtiby.dk> skrev i en meddelelse
> Kære gruppe

> Det er åbenbart en software-fejl.

En brugerfejl kan der vel næppe være tale om.