Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Midtown Madness 2 - Geforce 3, totalt graf~
Fra : Santa Xcaze

Dato : 28-07-01 14:45

Nogen som ved hvordan problemet kan løses???
Det er simpelthen umuligt at spille MM2 med mit geforce 3 kort, alt går i
skudder mudder !!!
Nogen foreslag!! :0)

Fra : Lars Krag

Dato : 28-07-01 15:13

"Santa Xcaze" <no@shit.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som ved hvordan problemet kan løses???
> Det er simpelthen umuligt at spille MM2 med mit
> geforce 3 kort, alt går i skudder mudder !!!
> Nogen foreslag!! :0)

Jep. Mit GF3 virker fint, bare patchen (mm2pat.exe) er installeret. Det
er den der kom til intel 810 grafikchippen og har været på M$ hjemmeside
længe. Det er umuligt at spille uden, det går helt galt, men det har du
vel set

Lars

Fra : Santa Xcaze

Dato : 28-07-01 16:34

Jamen når jeg har patchet går spillet ned med sådan en blå skærm :(!!!
Mega skod!!!

Fra : Lars Krag

Dato : 28-07-01 16:44

> Jamen når jeg har patchet går spillet ned med sådan en blå skærm :(!!!
> Mega skod!!!

Øv da. Hvad kører du af os og drivere? Jeg bruger win98se og 12.90
driverne. Alt kører fint. Jeg kører "naturligvis" med den 'originale
version'

Lars

Fra : Santa Xcaze

Dato : 28-07-01 16:52

Win2k :( Det er der problemet ligger ;) For det virker i win98, testede jeg
da jeg havde dual boot !!!