tomatsuppe fra beauvais ?
Fra : No@Mail

Dato : 12-02-09 17:29

Til stor ærgelse har vores lokale supermarked ikke mere tomatsuppe fra
beauvais på dåse. Er der evt. nogle kan ved hvor man evt. stadig kan købe
den ?

Det er lige meget om andre kommenterer en anden type, vi har prøvet flere
andre. Men efter vores menning
er det kun tomatsuppe fra beauvais der dur

mvh Kim

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-02-09 17:45

"No@Mail" <No@Mail.dk> writes:

> Til stor ærgelse har vores lokale supermarked ikke mere tomatsuppe fra
> beauvais på dåse. Er der evt. nogle kan ved hvor man evt. stadig kan
> købe den ?

Prøv at kontakte Beauvais og spørg hvem de sælger den til.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : No@Mail

Dato : 13-02-09 13:27

Tog kontakt til Beauvais. Desværre har de taget den ud af deres sortiment

Fra : wx

Dato : 13-02-09 16:29

"No@Mail" <No@Mail.dk> skrev i meddelelsen
> Tog kontakt til Beauvais. Desværre har de taget den ud af deres sortiment
>

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen

Så må du se dig om efter noget andet konserves.

Fra : Hauge

Dato : 13-02-09 16:49

wx wrote:
> Så må du se dig om efter noget andet konserves.

Var det en idè du selv fandt på?

/Hauge

Fra : No@Mail

Dato : 13-02-09 21:09

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Var det en idè du selv fandt på?
>
> /Hauge
Joo Men jeg syntes altså denne tomatsuppe var rigtig god. Tror nu nok jeg er
i mindretal eller havde de nok ikke taget den af programmet.
Jeg havde prøvet den fra Karoline, og den var en Stor skuffelse. Jeg syntes
at den fra Beauvais var lidt creme/flødeagtigt, og det er desværre ikke
lykkes mig at lave en selv som bare minder om den

mch Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-02-09 21:48

In news:4995d362$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
No@Mail <No@Mail.dk> typed:
> [...]
> syntes at den fra Beauvais var lidt creme/flødeagtigt, og det er
> desværre ikke lykkes mig at lave en selv som bare minder om den

Jeg glemte at skrive i mit indlæg om Knorr supper, at jeg for et stykke tid
siden købte Knorr supper på pose, som er lige til at varme i en gryde. Jeg
tror nok at det var i Bilka, og jeg mener at det var 2 poser for 25 kr.

Jeg spiste den sidste pose her til aften (min mand fik chili som er for
stærkt for mig). Det var en karrysuppe, og den var bare noget så lækker og
godt med fyld i. Der er en pæn stor tallerkenfuld i sådan en pose. Jeg mener
at Bilka havde poser med tomatsuppe også, men jeg er ikke helt sikker.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : No@Mail

Dato : 14-02-09 08:33

> [...]
> godt med fyld i. Der er en pæn stor tallerkenfuld i sådan en pose. Jeg
> mener at Bilka havde poser med tomatsuppe også, men jeg er ikke helt

Den vil jeg prøve
mvh Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-02-09 16:48

In news:49956733$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
No@Mail <No@Mail.dk> typed:
> Tog kontakt til Beauvais. Desværre har de taget den ud af deres
> sortiment

Du kunne f.eks. prøve Knorr's krydrede tomatsuppe (pulver). Den er ikke så
ringe endda, og så kan du jo altid selv give den lidt mere krydderi efter
din egen smag om nødvendigt og måske en lille sjat fløde. Jeg synes at den
smager godt.

Fra : Ole Larsen

Dato : 13-02-09 16:54

Tove Krieger skrev:
> [...]
> så ringe endda, og så kan du jo altid selv give den lidt mere krydderi
> efter din egen smag om nødvendigt og måske en lille sjat fløde. Jeg

Jeg ville prøve med Rynkebys tomatjuice - den er næsten lige så god
som deres grøntsagsjuice

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Max

Dato : 13-02-09 16:58

Hej

> Tog kontakt til Beauvais. Desværre har de taget den ud af deres
> sortiment

Hvad med dette icon, foreviget af Andy Warhole, kan den ikke
erstetatte Beauvais modellen ?

http://www.askart.com/AskART/interest/base_essay.aspx?id=125&glossary=1&pg=style

--
Mvh Max

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 15-02-09 10:51

"No@Mail" <No@Mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andre. Men efter vores menning
> er det kun tomatsuppe fra beauvais der dur

Nej, det er ikke ligemeget, for os der gerne forsøger at få folk væk fra
færdigretter og over til hjemmelavet mad
Og tomatsuppe er ikke verdens sværeste ret. Og tilmed billig:

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forbrugtest/article470421.ece

Anders