Musserfølelser stødes i Calcutta
Fra : Martin Larsen

Dato : 12-02-09 03:35

Vrede mussere demonstrerer mod engelsksproget avis i Calcutta.

I en artikel stod: " Jeg kan ikke respekterer tanken om at følge en profet,
der i en alder af 53 havde sex med en ni-årig, og som beordrede en landsby
med jøder udslettet, fordi de ikke ville følge ham."

Redaktøren anklages nu for at have oprørt mussefølelse og undskylder:
"I admit it was an editorial misjudgement but it was never intentional," Mr
Kumar told the BBC in an interview.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/7883612.stm?lss

Hvornår får vi mon også mundkurv på i DK?

Mvh
Martin

Fra : Tony

Dato : 12-02-09 16:49

> [...]
> Mr Kumar told the BBC in an interview.
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/7883612.stm?lss
>
> Hvornår får vi mon også mundkurv på i DK?

det har vi da haft længe, men musserne har ingen mundkurv på.
De må kalde både ordensmagten og danske borgere hvad som helst, uden de
bliver anklaget efter racismeparagraffen.
Vi skal bare bøje nakken og føje os efter deres tilsvining af vores land.
Ikke uden grund, at Tyskerne kaldte os die dumme dänen.

Tony

Fra : Kim2000

Dato : 12-02-09 19:42

> [...]
> Mr Kumar told the BBC in an interview.
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/7883612.stm?lss
>
> Hvornår får vi mon også mundkurv på i DK?

Vi kan da i hvert fald ikke længere anmelde deres voldshærgen til politiet
og forvente der sker noget.....