Rekordstor indvandring i 2008
Fra : DADK

Dato : 10-02-09 07:56

http://politiken.dk/indland/article645714.ece

Halleluja for 25-års regel og stop for familiesammenføring.

Jeg tror det var PER der betvivlede mine forudsigelser, tilbage i 2002, om
at indvandringen ville stige på trods af regeringens omstridte regler.

Nej, vi skal enten have differentieret indvandring, men det må man ikke,
eller også kvote-indvandring. Eller også skal vi bare s**** hul i det hele,
og rent ud sige, at vi ikke gider flere perkere. De koster jo bare penge, og
medfører kriminalitet, viser statistikkerne.

Fra : TL

Dato : 10-02-09 00:00

On Feb 10, 2:55 pm, "DADK" <d...@webspeed.dk> wrote:

> Nej, vi skal enten have differentieret indvandring, men det må man ikke,
> eller også kvote-indvandring. Eller også skal vi bare s**** hul i det hele,
> og rent ud sige, at vi ikke gider flere perkere.

Er det ikke tre måder at sige det samme?

Fra : DADK

Dato : 10-02-09 08:09

TL wrote:

> Er det ikke tre måder at sige det samme?

Nej. Det ene ville være det fornuftige. Det andet det absolutte. Det tredje
det diskriminerende.

Man har differentieret indvandring i USA. Så bør man også kunne håndhævde
det i EU. Nånej, der er jo nogle lavtlønsjobs der skal besættes i Spanien og
Italien, på trods af tårnhøj arbejdsløshed. Så vi kan følgelig ikke i DK
diffentiere, "logisk" nok.

Fra : Ivannof

Dato : 10-02-09 18:23

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele, og rent ud sige, at vi ikke gider flere perkere. De koster jo bare
> penge, og medfører kriminalitet, viser statistikkerne.

Det er svært for Danmark når folkegrupper forskellige steder i verden
beslutter sig for at lave folkevandring!

Vi har ikke lovgivning mod folkevandring og det officielle Danmark prøver at
ignorere fænomenet.

Men man skal ikke tro det handler om familiesammenføring eller fri
bevægelighed. Hvis det var det ville der være lige så mange der ville
sammenføres i Tyrkiet eller Pakistan. Men det er en envejs-fornøjelse.
Derfor er det ikke et spørgsmål om indvandring. Det er en folkevandring!

Det handler om at komme væk fra tyranner, diktatorer og imamer.

Hilsen Ivan

Fra : Poul E Hansen

Dato : 10-02-09 10:34

On 10 Feb., 07:55, "DADK" <d...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> og rent ud sige, at vi ikke gider flere perkere. De koster jo bare penge, og
> medfører kriminalitet, viser statistikkerne.

Statsløse indvandrere?

"I 2008 indvandrede 72.749 personer. "

og

"Af dem, som indvandrede, var 3.992 danske statsborgere, 7.062
statsborgere i et andet vestligt land og 3.401 statsborgere i et
ikkevestligt land. "

Fra : Ivannof

Dato : 10-02-09 18:46

"Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

"Af dem, som indvandrede, var 3.992 danske statsborgere, 7.062
statsborgere i et andet vestligt land og 3.401 statsborgere i et

----------------
Og de sidste 58.294 personer? Hvilken kategori tilhører de?

Hilsen Ivan

Fra : Steen A.Thomsen

Dato : 10-02-09 18:55

On Tue, 10 Feb 2009 18:46:08 +0100, Ivannof wrote:

> [...]
> ikkevestligt land. "
>
> ----------------
> Og de sidste 58.294 personer? Hvilken kategori tilhører de?

Det gamle østeuropa, asien ?

Fra : Ivannof

Dato : 10-02-09 20:28

"Steen A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det gamle østeuropa, asien ?

Jeg mener - hvis vi har kategorien "danske statsborgere", udenlandske
statsborgere fra vestligt land og udenlandske statsborgere fra ikke-vestligt
land. Kan der så være flere kategorier. Og dog mangler der 58.294 personeri
regnestykket!

Hilsen Ivan

Fra : Steen A.Thomsen

Dato : 10-02-09 20:37

On Tue, 10 Feb 2009 20:28:03 +0100, Ivannof wrote:

> [...]
> land. Kan der så være flere kategorier. Og dog mangler der 58.294 personeri

Jeg mener bare at have hørt/set i TV at den største del var polakker.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-02-09 19:48

> [...]

> i det hele, og rent ud sige, at vi ikke gider flere perkere. De
> koster jo bare penge, og medfører kriminalitet, viser statistikkerne.

Vi skal have fri indvandring og totalt stop for overførselsindkomster til
indvandrere. Så får vi fat i de produktive, der ønsker at tage del i
samfundet. Resten finder andre steder at nasse og bedrive deres
kriminalitet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.