Fersk tun til salad nivoise
Fra : Torben 3140 Abildgaa~

Dato : 11-02-09 15:49

Hvor i København(Nordsjælland køber jeg fersk eller frossen tun til
salad nicoise?

vh/Torben

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 12-02-09 07:01

"Torben 3140 Abildgaard" <toatab@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hvor i København(Nordsjælland køber jeg fersk eller frossen tun til
salad nicoise?

Det første sted der falder mig når jeg tænker på at købe fisk er......... En
fiskeforretning.

Steen.

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 12-02-09 15:10

> "Torben 3140 Abildgaard" skrev:
> Hvor i København(Nordsjælland køber jeg fersk eller frossen tun til
> salad nicoise?

Hvorfor ikke prøve Københavns Fisketorv, der ligger yderst mod Sundet i
Københavns Nordhavn.
http://www.nordhavnen.dk/nh2-pa-kortet/kort-fisketorv.htm
(Man finder næppe frisk, fersk tun på vore breddegrader).

Hilsen Peter

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 12-02-09 17:54

"Peter Lauridsen" <plau@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.nordhavnen.dk/nh2-pa-kortet/kort-fisketorv.htm
> (Man finder næppe frisk, fersk tun på vore breddegrader).

Mange af fiskehandlere har frisk tun, Metro har det ofte, for år tilbage
kunne det endda fås i føtex.

Anders

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-02-09 22:36

"Peter Lauridsen" <plau@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> (Man finder næppe frisk, fersk tun på vore breddegrader).

Jeg køber aldrig andet, og jeg spiser ofte tun.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-02-09 22:35

"Torben 3140 Abildgaard" <toatab@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor i København(Nordsjælland køber jeg fersk eller frossen tun til
> salad nicoise?

Mange SuperBest'er har fersk tun - især fredag/lørdag. Dén på Jægersborg
Allé har med sikkerhed.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.