Tro ej finansnyt - udover Kinasucces
Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-09 02:59

"En kvart mmilliard formmøblet på to år hos 'JP/Politiken"
lyder en overskrift i Børsen 5.2

Samme dag tolker Politiken modsat og overskrifter Ritzaunyheden om
regnskabet

"Positivt resultat for JP/Politikens hus"

Men når kineserne overhaler USA-bilsalg kan du regne med det

http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-5300352-666113f6-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Ferhverv%2Farticle643749.ece

At Kina også rammes lidt af finenskrisen er ikke i modstrid med det

Kina har altid ført Glistrup-politik for de elsker verden og elsker ders
medmennesker og deres borgere - med langsigtet VISDOM og uden sensationslyst
og regnskabsbedrag

Fra : kk

Dato : 09-02-09 12:12

> [...]
>
> Kina har altid ført Glistrup-politik for de elsker verden og elsker ders
> medmennesker og deres borgere - med langsigtet VISDOM og uden
Med den beundring, som du nærer for Kina og dets politiske system, er det
vanskeligt at se, hvad du bliver her i landet efter. Det skulle da life være
for din pension! Men så er du jo en nasserøv og det kan jeg ikke forestille
mig at du vil have siddende på dig. Galt må det dog være for dig, at du
absolut ikke er i stand til at være GAVNLIG på nogen måde, hvorfor du rådes
til at spare op til en billet, østover, enkelt. Kniber det, vil jeg næsten
tro at der i disse NG' kan samles ind til et tilskud - dog mod en rimelig
garanti for, at du kom afsted.