Fiskepaella
Fra : Wendry Dreier

Dato : 10-02-09 01:45

Hej gruppe
Har lige været på Gran Canaria og fået de mest fantastiske paellaer er der
nogen der har en god
opskrift?
Hilsen Wendry
2100 København Ø.

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 09-02-09 16:41

"Wendry Dreier" <julius@email.dk> skrev i meddelelsen
> Har lige været på Gran Canaria og fået de mest fantastiske paellaer er der
> nogen der har en god opskrift?...

Paella er en af mine livretter (jeg spiser dog alt spiesligt, med lige stor
glæde).
Når ingen hidtil har kommentert dit spørgsmål, er det nok fordi du spørger
om "fiskepaella".
Uden at være ekspert mener jeg at vide, at paella er en ret, som spises
omkring middelhavet, og som indeholder ris og hvad fiskerne har kunnet
fange, herunder skaldyr. Søger man i Google med "opskrift paella" får man
ca. 7.450 opskrifter på paella.
Hilsen Peter

Fra : Mogens

Dato : 09-02-09 17:16

Peter Lauridsen wrote:
> [...]
> omkring middelhavet, og som indeholder ris og hvad fiskerne har kunnet
> fange, herunder skaldyr. Søger man i Google med "opskrift paella" får

Ja, det hedder vel retteligen en skaldyrspaella, men laves også med
kylling, eller mixed, hvor der både er kylling, fiskestykker og
selvfølgelig skaldyr. Her er et link til noget der nok ligner det du fik
på Gran Canaria og som ikke burde være særligt svær at lave:
http://www.ifood.tv/recipe/shellfish_paella

Fra : Wendry Dreier

Dato : 10-02-09 00:01

Tak Mogens det ser godt ud. Når jeg spurgte til fiskepaella er det fordi jeg
flere gange herhjemme har fået noget med kylling og muslinger som smager
"meget godt"
men ikke er den store oplevelse

--
Hilsen Wendry
2100 København Ø.

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 09-02-09 19:37

Hint, du har problemer med din dato

Vh Pernille

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-02-09 20:51

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> wrote in news:499077bf$0$56789
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hint, du har problemer med din dato

Ah, det er måske også en del af forklaringen på de manglende svar... jeg
filtrerer ihvertfald på fremdaterede indlæg (typisk er det spam, der på den
måde ligger "øverst" længere.

Fra : Mogens

Dato : 09-02-09 21:21

Pernille Højgaard wrote:
> Hint, du har problemer med din dato
>
> Vh Pernille

Hvem er "du"?

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-09 18:14

Mogens wrote:

> Hvem er "du"?

"Du" er den person hun svarer.... Altså i dette tilfælde trådstarteren.....

Fra : Mogens

Dato : 10-02-09 19:25

Louise wrote:

> "Du" er den person hun svarer.... Altså i dette tilfælde trådstarteren.....

Så ville de fleste vel nok citere vedkommende i tråden således som jeg
nu svarer dig. Pernille svarer bare ud i det blå. Det kan være fint nok
hvis man kan se "threaded view", men nogle ser kun nye indlæg og ikke
tråden bagud.

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-09 09:03

Mogens wrote:

> [...]
> nu svarer dig. Pernille svarer bare ud i det blå. Det kan være fint
> nok hvis man kan se "threaded view", men nogle ser kun nye indlæg og

Det er rigtig at Pernille ikke har citeret den hun svarer, men i min
newsreader kan jeg ser hvilket indlæg hun svarer, derfor min kommentar.
Tænkte ikke over at det ikke er alle der kan se det på samme måde som jeg
kan...

Fra : Padre

Dato : 13-02-09 03:07

"Louise" <louisePUNKTUMkrarupSNABELAprivatPUNKTUMdk> wrote in message

> Det er rigtig at Pernille ikke har citeret den hun svarer, men i min

Det gør hun iflg MSOE.

--
Padre

Fra : Wendry Dreier

Dato : 09-02-09 23:55

Beklager datofejlen har rettet den opdagede det da jeg kom en dag for
tidligt til et møde (i dag)

--
Hilsen Wendry
2100 København Ø.