Trusler mod vidne
Fra : Kim2000

Dato : 07-02-09 18:12

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1122423.ece

Først slår man et marsvin ihjel, så praler man med det og når man så bliver
anmeldt af for det, så truer man vidnet med "hun kan bare vente sig".

Kæft, hvor en taber. Han bor iøvrigt hos sin mor, der ikke mener at hendes
dreng kunne finde på den slags....

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-09 20:49

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Kæft, hvor en taber. Han bor iøvrigt hos sin mor, der ikke mener at
> hendes dreng kunne finde på den slags....

Spændende ung mand, ham kan der sikkert blive en god seriemorder ud af,
mange af dem starter jo netop med torturering af dyr.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Petse

Dato : 07-02-09 22:34

Den Sat, 07 Feb 2009 20:49:22 +0100 skrev N_B_DK:

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Spændende ung mand, ham kan der sikkert blive en god seriemorder ud af,
> mange af dem starter jo netop med torturering af dyr.

Mon ikke de skulle mentalundersøges.
Det er jo direkte sygeligt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-09 02:11

> Først slår man et marsvin ihjel, så praler man med det og når man så
> bliver anmeldt af for det, så truer man vidnet med "hun kan bare
> vente sig".

Ja. Vi er virkelig ude i noget snavs her. Hvis bare DF havde fået deres
forslag om et dyrepoliti gennemført, havde svinene for længst fået
livsvarigt. Jeg mener... brænde en hamster af. Så står verden da ikke
længere.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N

Dato : 08-02-09 13:32

> [...]
> forslag om et dyrepoliti gennemført, havde svinene for længst fået
> livsvarigt. Jeg mener... brænde en hamster af. Så står verden da ikke

Ja for et brutalt svin som dig må dyrevelfærd være en joke.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-09 13:49

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja for et brutalt svin som dig må dyrevelfærd være en joke.

DU er en joke, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam", "Ole
Larsen", "Christian Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen",
"Master of faul smell and odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson",
"Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen", Hermann von
Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og
tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg",?"Marianne
Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe",
"John Carson", "The Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik
Lortebruun", "Johnny Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger
Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter
Madsen", "Peter Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen",
"John Larsen", "Preben Larsen" m.fl.

Personlighedssforstyrret, javel ja, men dog alligevel en joke.

Normalt er jeg kun et brutalt svin på en fodboldbane, men i dit tilfælde er
jeg villig til at gøre en undtagelse. Vil du selv vise lidt initiativ for en
gangs skyld, eller nøjes du - som sædvanligt - med at afvente, mens du
pisser i bukserne af skræk over, at du kommer til at stå til ansvar, skrive
indlæg på usenet med dine mange nicks og forsøge at få folk fyret med
anonyme emails?

Fuck, hvor jeg dog glæder mig til at møde dig. Glæder du dig lige så meget?
For du er da ikke ikke et sekundt i tvivl om, at vi kommer til at mødes -
vel?

Husk nu din sædvanlige x-post til dk.snak.mudderkastning, når du svarer på
dette indlæg. Vi skal jo have dine "venner" derovre fra med - ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N

Dato : 08-02-09 16:44

> [...]

>at stå til ansvar, skrive indlæg på usenet med dine mange nicks og forsøge

Kan du ikke lige fortælle os hvad er det der gør at du tror at jeg forsøgt
at få dig fyret.? Du må ha et eller andet som du baserer det på. Men skal vi
ikke lige være enige om at det har du ikke!. Simpelthen fordi du er "fucked
op" i din syge hjerne der mildt sagt ikke fungerer særligt godt.

> Fuck, hvor jeg dog glæder mig til at møde dig. Glæder du dig lige så
> meget? For du er da ikke ikke et sekundt i tvivl om, at vi kommer til at
> mødes - vel?

Det her indlæg illustrerer endnu engang at sindslidende som Bruun ikke bør
ha adgang til usenet.

> Husk nu din sædvanlige x-post til dk.snak.mudderkastning, når du svarer på
> dette indlæg. Vi skal jo have dine "venner" derovre fra med - ikke?

Jo jo det er da klart.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 08-02-09 16:52

P.N:

> Jo jo det er da klart.

Jens Bruun er et eksempel på hvor syg i bøtten man kan blive af at
arbejde med epoxy, han har en piratjolle han fusker med "modder den til
at ligne noget den ikke er".

Vi husker vel alle da han ville myrde Ejvind Kruse.

http://tinyurl.com/8k5vbd - http://tinyurl.com/9chwvj
http://tinyurl.com/9jrnnj - http://tinyurl.com/8wcw4x
http://tinyurl.com/896yhf

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-02-09 18:04

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Husk nu din sædvanlige x-post til dk.snak.mudderkastning, når du
> svarer på dette indlæg. Vi skal jo have dine "venner" derovre fra med

Det er stærkt bekymrende at du tror du kan true dig ud af enhver knibe.

Tag dig dog sammen mand.

(F

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-09 18:12

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Det er stærkt bekymrende at du tror du kan true dig ud af enhver
> knibe.
>
> Tag dig dog sammen mand.

Det er utroligt at man kan blive så ophidset at man virkelig vil ty til
vold blot p.g.a. nogle ytringer man ikke er enige i.

At P.N. næppe er en af "Guds bedste børn", står klart for mig efter
mange års disput med den herre, men jeg vil - ligesom dig - sige at det
er fuldkommen meingsløst at true folk med vold. Folk bliver ikke mere
overbeviste af den slags metoder end ved verbale udfald.

Jeg tager afstand fra ethvert forsøg på vold eller på at få folk fyret
som følge af deres ytringer her på nettet. Det er barnligt, dumt,
tåbeligt og minder mest om afmagt.

Til gengæld er jeg også stærkt irriteret over disse evindelige
navneforandringer blot for at undgå folks kill-filtre.
Hvis de nævnte navne vitterlig er P.N.s, så finder jeg det usmageligt.
At man skifter navn en gang imellem, har jeg forståelse for - det kan jo
være at forandringer fryder, men at man ikke vil vedstå det man skriver,
forstår jeg ikke, ligesom jeg heller ikke fatter hvorfor det er så
vigtigt for visse at fremture med påstande om at man er en anden end den
man er, ud fra ret så amatøragtige "undersøgelser" som fx "jeg kender
din ip-adresse" "jeg kender dit program - ergo må det være dig der
skriver" etc.

Fra : P.N

Dato : 08-02-09 19:10

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse

> [...]
> følge af deres ytringer her på nettet. Det er barnligt, dumt, tåbeligt og

Kære Arne tak for dit indlæg, jeg har ved flere lejligheder sagt undskyld
til dig for at været gået over stregen i forhold til dig, men igen vil jeg
understrege at jeg aldrig har forsøgt at få dig fyret eller noget andet. Jeg
håber at du kan tilgive mig da jeg ikke har noget ønske om at være uvenner
med dig.

MVH Poul

Fra : N_B_DK

Dato : 09-02-09 17:16

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in message
> Jeg tager afstand fra ethvert forsøg på vold

Men dog ikke når det er dem med de rigtige meninger der udøver vold.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-02-09 00:30

Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> det er fuldkommen meingsløst at true folk med vold. Folk bliver ikke
> mere overbeviste af den slags metoder end ved verbale udfald.

Næe - man tænker jo bare: Sikke et skvat.

> Jeg tager afstand fra ethvert forsøg på vold eller på at få folk fyret
> som følge af deres ytringer her på nettet. Det er barnligt, dumt,
> tåbeligt og minder mest om afmagt.

Det er den ultimative afmagt.

> [...]
> anden end den man er, ud fra ret så amatøragtige "undersøgelser" som
> fx "jeg kender din ip-adresse" "jeg kender dit program - ergo må det

Hele det hurlumhej er grinagtigt.

(F

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-09 00:54

> Hele det hurlumhej er grinagtigt.

Nemlig!

Fra : DADK

Dato : 08-02-09 09:04

Kim2000 wrote:
> [...]
> vente sig".
> Kæft, hvor en taber. Han bor iøvrigt hos sin mor, der ikke mener at
> hendes dreng kunne finde på den slags....

Enig, men det er vel fint de ikke kan finde værre at skrive om...

Fra : N_B_DK

Dato : 08-02-09 10:30

"DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote in message
> Enig, men det er vel fint de ikke kan finde værre at skrive om...

Synes nu det er slemt nok når man nærmest praler med den slags, og
offenligt truer andre folk, så er man ganske langt ude, menlurmig om der
ikke senere er folk der vil sige, jamen vi vidste jo ikke han kunne
finde på sådan noget.....

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-09 10:26

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> sig".
>
> Kæft, hvor en taber. Han bor iøvrigt hos sin mor, der ikke mener at hendes

Giv mig 5 minutter sammen med ham hvor politiet kigger den anden vej.

/Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 08-02-09 10:41

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
wrote in message news:bYGdnXUKcbu4OBPUnZ2dnUVZ_rbinZ2d@giganews.com

> Giv mig 5 minutter sammen med ham hvor politiet kigger den anden vej.

Så lang tid tager strangulering ikke.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 08-02-09 11:24

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> MVH. N_B_DK
> Pioneer CLD-D925 købes.
> Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2

Det skulle da heller ikke overstås for hurtigt - skulle da minimum lide lige
så længe som hans offer.