Apropos bagemaskine
Fra : Kirsten Marker

Dato : 06-02-09 08:24

Ser, at Netto sælger bagemaskiner til kr. 299.- fra mandag, hvilket mærke
det er, kan jeg ikke se i net-tilbudsavisen.
mvh/kirsten

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 13:45

"Kirsten Marker" <kmarker.fjerndette@mail.tele.dk> wrote in message
> Ser, at Netto sælger bagemaskiner til kr. 299.- fra mandag, hvilket mærke
> det er, kan jeg ikke se i net-tilbudsavisen.
> mvh/kirsten

Tror det man mest skal tænke over ved at købe billigt er larmen... resten er
alligevel kopieret heh...
Vi købte en billig i tyskland og der meget tilfreds, udover der ikke er
dansk manual..
Den første jeg havde var der problemer med formen hoppede op under æltning,
så man skal nok tjekke hvordan det er lavet, jeg valgte en man sætter formen
ned og drejer istedet en med fjeder strål lås...
(den jeg havde problemer med var låst i toppen af formen og ikke i bunden
som mange nye er)

Kasper

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 06-02-09 13:59

"Kirsten Marker" <kmarker.fjerndette@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Ser, at Netto sælger bagemaskiner til kr. 299.- fra mandag, hvilket mærke
> det er, kan jeg ikke se i net-tilbudsavisen.
> mvh/kirsten

Det er også lige maget. Alle de billige er samme mærke selvom der kan være
forskelligt navn på. Hvis du køber 1000 kan du sikkert få nogen der hedder
Kirsten Marker.

Steen.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-02-09 14:47

"Kirsten Marker" <kmarker.fjerndette@mail.tele.dk> writes:

> Ser, at Netto sælger bagemaskiner til kr. 299.- fra mandag, hvilket mærke
> det er, kan jeg ikke se i net-tilbudsavisen.

Typisk. :) Men så vidt jeg kan se er det et lille firkantet brød den
kan bage, hvor min til 499,- kan bage et pænt stort og aflangt brød på
ca. 850 gram.

Så det er nok godt nok. Det er i hvert fald for sent at gøre noget ved
det nu.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 06-02-09 15:09

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ca. 850 gram.
>
> Så det er nok godt nok. Det er i hvert fald for sent at gøre noget ved

Det er korrekt. Du har intet at fortryde. Den model du har købt kan mig
bekendt ikke købes billigere.

Steen.