Geert Wilders skal for retten i Holland
Fra : Kert Rats

Dato : 03-02-09 12:26

Den 21. januar 2009 besluttede den hollandske ret, at Geert Wilders skal
retsforfølges på grund af sin kritik af islam. Tidligere havde den
offentlige anklager i Holland ellers fastslået, at Geert Wilders kritik lå
inden for rammerne for ytringsfrihed. Men det har altså ændret sig nu, med
hjælp fra den hollandske ret.

Nu er der endnu en grund til at melde sig ind i SIAD - selv om mange nok
stadig mener, at det er en puh-bah-forening.

Læs mere på http://www.sappho.dk:80/brave-new-netherlands.htm, der er en
meget god artikel om forholdene vedr. ytringsfrihed i Holland.

Jeg håber og beder til, at en tilsvarende situation ikke opstår i Danmark.

Venligst

Kert Rats

Fra : John Larsen

Dato : 03-02-09 12:56

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meget god artikel om forholdene vedr. ytringsfrihed i Holland.
>
> Jeg håber og beder til, at en tilsvarende situation ikke opstår i Danmark.

Det var sgu da på tide, han har i årevis pustet til hadets ild imod vore
Muslimske medborgere.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 13:30

On Tue, 3 Feb 2009 12:56:12 +0100, John Larsen wrote:

> Det var sgu da på tide, han har i årevis pustet til hadets ild imod vore
> Muslimske medborgere.

Suk. Endnu en fascist, der vil afskaffe de menneskerettigheder, som det har
taget hundredvis af års kamp at opnå.

Fra : Kert Rats

Dato : 03-02-09 13:38

"John Larsen" <jlarsen@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Det var sgu da på tide, han har i årevis pustet til hadets ild imod vore
> Muslimske medborgere.

Det var vel ironisk ment - eller hva'?

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 14:19

Kert Rats wrote:

> Det var vel ironisk ment - eller hva'?

Har Wilders da ikke pustet til hadet?

Selvfølgelig har han det.

--
/ Thomas

Fra : Kert Rats

Dato : 03-02-09 14:32

"Thomas M" <wtf> skrev i en meddelelse

> Har Wilders da ikke pustet til hadet?
>
> Selvfølgelig har han det.

En muslim vil altid blive fornærmet over tiltag a la Fitna. Derfor puster
Geert Wilders aldeles uundgåeligt men helt lovligt (indtil den 21. januar
2009) til muslimernes had til vestlige værdier som ytringsfriheden samt til
de følgagtige, hollandske velmeneres selvvalgte underdanighed -
wannabee-dhimmies, kunne man kalde sidstnævnte.

Venligst

Kert Rats

Fra : @

Dato : 03-02-09 14:52

On Tue, 3 Feb 2009 14:19:03 +0100, "Thomas M" <wtf> wrote:

>Har Wilders da ikke pustet til hadet?

nej

>Selvfølgelig har han det.

hvor?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 15:21

@ wrote:

> hvor?

Hos din mor.

--
/ Thomas

Fra : @

Dato : 03-02-09 15:57

On Tue, 3 Feb 2009 15:21:10 +0100, "Thomas M" <wtf> wrote:

>Hos din mor.

nope

prøv igen

at sandheden synes fornærmende burde mane til eftertanke hos den der
føler sig fornærmet

men selvfølgelig - muhamedanere truer jo tit med at slå de folk ihjel
der påstår at muhamedanismen er voldelig - ;-(

sådan opførsel videner just IKKE om nogen som helst evne til
selvransagelse

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : TL

Dato : 07-02-09 09:45

On Tue, 3 Feb 2009 14:19:03 +0100, in dk.politik "Thomas M" <wtf>
wrote:

>Har Wilders da ikke pustet til hadet?
>
>Selvfølgelig har han det.

Så du støtter disse begrænsninger i ytringsfriheden?

Fra : pm

Dato : 03-02-09 16:53

Som forholdsvis neutral skal jeg dog forholde mig skeptisk til brugen af
ordet MEDborger, idet jeg ud fra egen erfaring og den standende debat
nærmere ser ordet MODborgere mere præcist.
Men jeg er da parat til at blive belært ..eksemplets magt er stort
pm

Fra : @

Dato : 03-02-09 14:49

On Tue, 3 Feb 2009 12:56:12 +0100, "John Larsen" <jlarsen@tdc.dk>
wrote:

>"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

>Det var sgu da på tide, han har i årevis pustet til hadets ild imod vore
>Muslimske medborgere.

næh

han har blot sagt sandheden

hvis ikke muhamedanerne kan tåle dette, burde e opføre sig så der ikke
var noget at kritisere

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : J. Nielsen

Dato : 03-02-09 17:11

On Tue, 3 Feb 2009 12:56:12 +0100, "John Larsen" <jlarsen@tdc.dk> wrote:

>Det var sgu da på tide, han har i årevis pustet til hadets ild imod vore
>Muslimske medborgere.

"pustet til hadets ild" LOL!

Mon ikke der er nogle velmenere, der bittert fortryder deres racismeanklager
mod Wilders:
http://jp.dk/udland/europa/article1590819.ece
--

-JN-

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-02-09 17:58

"J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> skrev i meddelelsen

> "pustet til hadets ild" LOL!
>
> Mon ikke der er nogle velmenere, der bittert fortryder deres
> racismeanklager
> mod Wilders:
> http://jp.dk/udland/europa/article1590819.ece

Ja, det er kun en forsmag på hvad der kommer.

Stem DF nu, så vi kan få tingene sat på plads før det bliver for sent.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 18:16

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Stem DF nu, så vi kan få tingene sat på plads før det bliver for sent.

Ja, hvis de bare ikke var så økonomisk uansvarlige og leflende for laveste
fællesnævner, så skulle jeg med glæde gøre det, da de har den eneste
udlændingepolitik jeg kan stå inde for.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kert Rats

Dato : 03-02-09 18:20

"J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "pustet til hadets ild" LOL!
>
> Mon ikke der er nogle velmenere, der bittert fortryder deres
> racismeanklager
> mod Wilders:
> http://jp.dk/udland/europa/article1590819.ece

Jeg tror ikke, at vi skal forvente, at vores "kære" velmenere tør vedgå, at
de har taget grusomt fejl i deres vurdering af Geert Wilders' angreb på
islam.

Men det er pragtfuldt at læse, at Geert Wilders parti går strygende fremad i
meningsmålingerne.
Jeg kan kun håbe på, at SIAD får samme vælgertilslutning, når SIAD meget
snart går i gang med at indsamle underskrifter mhp. at stille op til det
danske folketing.

Venligst

Kert Rats