Hvor syge er vi blevet?
Fra : Malene P

Dato : 02-02-09 16:20

Ja, hvis historien har noget på sig, står det rigtigt slemt til

http://ekstrabladet.dk/112/article1119322.ece

Malene P

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-02-09 16:42

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Ja, hvis historien har noget på sig, står det rigtigt slemt til
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1119322.ece

Uha - nu går der nok skår i alliancen mellem dyreværnsfolk og muhamserne.

Mvh
Martin

Fra : Malene P

Dato : 03-02-09 01:47

> Uha - nu går der nok skår i alliancen mellem dyreværnsfolk og muhamserne.

Ved ikke lige hvor du selv står i det spil. Håber ikke at du finder sagen
morsom? Jeg har da aldrig set nogen "alliance" mellem dyreværnsfolk og
"muhamsere". Det ville da også være et underligt scenarie. Dog husker jeg
ganske udmærket, hvordan venstrefløjen vendte på en tallerken i forbindelse
med sagen om halalslagtning for år tilbage. Men det er jo ikke det, denne
sag drejer sig om -her er der angiveligt tale om nogle afstumpede møgkøtere,
der morer sig med at mishandle dyr. Det ville ikke røre mig en pind, hvis
jeg kunne trykke på en kontakt, der omgående ville give svinene samme
behandling -men det ender jo nok kun med en pjatbøde, som ynkelingen Kim
Larsen ville udtrykke det. Men som nok skal holde sig fra at kommentere, da
jeg nu igen kom først.

Malene P

Malene P

Fra : Malene P

Dato : 03-02-09 01:55

http://ekstrabladet.dk/112/article1119322.ece

Navne, tak. Giv mig lige navnene.....

Malene P

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-02-09 12:03

> [...]
>
> Ved ikke lige hvor du selv står i det spil. Håber ikke at du finder sagen
> morsom? Jeg har da aldrig set nogen "alliance" mellem dyreværnsfolk og

Van der Graaf, Pim Fortuyn's morder - siger det dig noget.

> [...]
> med sagen om halalslagtning for år tilbage. Men det er jo ikke det, denne
> sag drejer sig om -her er der angiveligt tale om nogle afstumpede

Dyremishandling er en yndet macho-stimulans i Muhammedanien. Det er ikke et
tilfælde at tyrefægtning har overlevet i Spanien som det tog ca 800 år at
rense for muhamsere.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 02-02-09 16:42

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
>Ja, hvis historien har noget på sig, står det rigtigt slemt til
>
>http://ekstrabladet.dk/112/article1119322.ece
>
>Malene P

Du bilder dig ind, at tre skvadderhoveder skulle være
trendsættende for nationens mentale tilstand???

Nåh ja ... det gør du jo. Du er ubegavet, Malene