En ting kan vi lære af muslimerne
Fra : Petse

Dato : 01-02-09 22:30

En ting kan vi lære af muslimerne og det er at holde sammen.
Hvis vi danskere kunne holde sammen, så kunne vi hurtig få jaget uønskede
muslimer ud af landet.

Muslimer kunne jage grønlændere ud af Gellerupparken. Hvis danskerne
derude havde holdt sammen, kunne du hurtig fået muslimerne jaget ud af
Gellerupparken.

Fra : John Larsen

Dato : 01-02-09 23:36

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Muslimer kunne jage grønlændere ud af Gellerupparken. Hvis danskerne
> derude havde holdt sammen, kunne du hurtig fået muslimerne jaget ud af

Jamen det kan vi da nå endnu, vi skal bare slå os sammen i grupper der er
store nok til at overmande Pøblen derude. Jeg vil foreslå at gemmer deres
nosser i sprit som souvenirs, så vi ikke glemmer at vi nær havde mistet vort
land. Og når vi gjort det foreslår at vi vælger Jens Erik Bruun som danmarks
leder for Danmarks KKK.