Heldig dag for velmenere og regnedrenge:
Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 31-01-09 11:23

2 gange undgik statistikken at blive besudlet fredag:

http://www.bt.dk/article/20090130/krimi/90130079/

Vi kan faktisk rense Vesteuropa for indvandrerkriminalitet,
såfremt ingen af forholdene opklares.

Dette må vel være velmenerens ultimative sejr.

Fra : /Peter

Dato : 31-01-09 11:43

"N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi kan faktisk rense Vesteuropa for indvandrerkriminalitet,
> såfremt ingen af forholdene opklares.
>
> Dette må vel være velmenerens ultimative sejr.

Jeg trpor sørme jeg vil abonnere på BT:
endelig et dagblad der sætter ansigt på forbryderen:
indvandrere
anden generationsindvandrere
anden etnisk herkomst end dansk

Fra : Malene P

Dato : 31-01-09 12:16

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Jeg trpor sørme jeg vil abonnere på BT:
> endelig et dagblad der sætter ansigt på forbryderen:

Hvis ret skal være ret, så har heldigvis flere og flere medier valgt at
fortælle, hvis de formodede gerningsmænd er fremmede. Det viser jo de mange
links, jeg har sendt om de fremmede hærgen gennem tiden. Alene i dag er det
let at finde frem til 4-5 eksempler ved et par minutters skelen til
mediernes hjemmesider. Hvis gerningsmændene er anholdt, vælger mange medier
dog IKKE at fortælle, hvorvidt der er tale om fremmede eller ej. Nogle
medier fortier sandheden,
men værst er de uslinge, der bla her i gruppen ikke ønsker at virkeligheden
med de fremmedes stigende kriminalitet afsløret. De tilsviner budbringeren i
stedet for at forholde sig til problemerne eller killfiltrer fejt
virkeligheden væk -se blot på ynkelingen Kim Larsens skvattede opførsel.

Malene P

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 31-01-09 12:31

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> stedet for at forholde sig til problemerne eller killfiltrer fejt
> virkeligheden væk -se blot på ynkelingen Kim Larsens skvattede opførsel.

Ja, det er de danske halal-tosser, som er den virkelige fjende.

Dem, der lukker kriminelle fremmede ind i vores land, er dem,
der skal dømmes, når engang der kommer et retsopgør om
den vanvittige indvandrerpolitik.

Fra : Kim2000

Dato : 31-01-09 12:36

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> stedet for at forholde sig til problemerne eller killfiltrer fejt
> virkeligheden væk -se blot på ynkelingen Kim Larsens skvattede opførsel.

Jeg synes det ville være nemmere at fortælle når det er danskere-

Fra : Malene P

Dato : 31-01-09 12:49

> Jeg synes det ville være nemmere at fortælle når det er danskere-

Det ville ihvertfald være helt fair at få afklaret om problemerne skyldes
fremmedtilstrømningen eller om de skyldes problemer med danskere, som vi
ellers burde have været i stand til at håndtere. Også selv om en CRL til
enhver tid ville stå op og påstå, at der uden de fremmede alligevel ville
være en dansker stående parat til at udføre forbrydelsen -og at den ikke
udgør noget problem, så længe den ikke går ud over CRL personligt.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 31-01-09 13:18

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
killfiltrer fejt
>virkeligheden væk -se blot på
>ynkelingen Kim Larsens skvattede opførsel.
>
>Malene P

Er jeg stadig i dit killfilter, smatso? :)

Fra : Rane

Dato : 02-02-09 09:47

On 31 Jan 2009 12:18:20 GMT, Peter Bang <peterbang@4FLA2privat.dk>
(slet 4FLA2) wrote:

>Er jeg stadig i dit killfilter, smatso? :)

Voksent...og samtidig får jeg endnu engang bekræftet at Peter Bangs
indlæg ikke skal tages seriøst men bare ignoreres.

Fra : Per Rønne

Dato : 31-01-09 16:45

N E i L -+- D A N E L A W <Ê@¯.Â> wrote:

> [...]
>
> Vi kan faktisk rense Vesteuropa for indvandrerkriminalitet,
> såfremt ingen af forholdene opklares.
>
> Dette må vel være velmenerens ultimative sejr.

Artiklen siger nu ellers noget positivt om de pågældende
indvandrerdrenge; da de fandt ud af at der var små børn hjemme, droppede
de hjemmerøveriet ...

I øvrigt skal statistikken vise at de fleste af hjemmerøverne er etniske
danskere ... i begyndelsen var de dog nok østeuropæere.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-09 10:29

"Per Rønne" wrote:

> Artiklen siger nu ellers noget positivt om de pågældende
> indvandrerdrenge; da de fandt ud af at der var små børn hjemme,
> droppede de hjemmerøveriet ...

Ja, det bliver sikker sådanne solstrålehistorier vi i fremtiden skal til at
juble over.

> I øvrigt skal statistikken vise at de fleste af hjemmerøverne er
> etniske danskere ... i begyndelsen var de dog nok østeuropæere.

Et typisk eksempel på en misvisende statistik, - iflg nyhederne var de 99
hjemmerøverier sidste år, - 46 er opklaret og af dem var de 32? etniske
danskere, - ved ikke om tallene er helt præcise, men præcise nok til at vise
problemet med at konkludere hvem der står for flest.

Dem man opklarer er typisk dem hvor Brian, Brian og Brian fra den lokale
bodega har været i gang, og de afslører sig hurtigt. Men lad os se om et
årstid. Det er jo væsentligt hvilken etnisk type det er fordi østeuropæerne
ofte er langt mere brutale, - som også vores egne 2g.er ofte er.

Nu er de tre baltiske lande jo fallit, og også de andre østeuropæiske lande
er i dybe vanskeligheder, så mon ikke vi får fornøjelsen af dobbelt så mange
besøg fra disse vidunderlige EU-lande, når arbejdsløsheden stiger til max.
senere på året.

Fra : @

Dato : 02-02-09 00:16

On Sat, 31 Jan 2009 11:23:29 +0100, "N E i L -+- D A N E L A W"
<æ@ø.å> wrote:

> [...]
>
>Vi kan faktisk rense Vesteuropa for indvandrerkriminalitet,
>såfremt ingen af forholdene opklares.
>
>Dette må vel være velmenerens ultimative sejr.

her er et billede af 3 "humanistiske" politisk "korrekte" velmenere:

http://www.apas.com/personal/australia_2003/highlights-2003/images/3-monkeys.jpg

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : jakobn

Dato : 02-02-09 02:54

On 31 Jan., 13:18, Peter Bang <peterb...@4FLA2privat.dk> (slet 4FLA2)
wrote:
> Malene P <malenek...@hotmail.com> skrev:
> killfiltrer fejt

> Er jeg stadig i dit killfilter, smatso? :)

Idiot.