Hvem laver flest hjemmerøverier
Fra : JK

Dato : 28-01-09 20:53

Fra : sjp

Dato : 28-01-09 21:02

> tilfælde - at det er danske kriminelle,
> der ofte er pressede af gæld, der står
> bag, siger chefen for Rigspolitiets
> Nationale efterforskningscenter, NEC.
>
> Efter de 32 grove hjemmerøverier i fjor
> er 45 personer blevet sigtet. 34 af dem
> er danskere, resten er fra Litauen,
> Mellemøsten og Tyrkiet, skriver avisen

Det er politisk ukorrekt at skrive den slags her i gruppen.
du må finde et eksempel hvor mindst 2/3 er muslimer og resten øst-europære

Mvh. Stig

Fra : Kim2000

Dato : 28-01-09 21:19

"JK" <jkp6670haderspamsaasletbaredetfraspamoghertil@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4980b7b3$0$6799$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Sakset fra dr side 117

> [...]

Og smed man nu de ni personer ud, så slap de resterende 9000 fra Polen for
at få skylden for deres lort.

Fra : JK

Dato : 28-01-09 21:20

> [...]
> en meddelelse news:4980b7b3$0$6799$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Og smed man nu de ni personer ud, så slap de resterende 9000 fra Polen for
Netop

Fra : pm

Dato : 28-01-09 22:13

"JK" <jkp6670haderspamsaasletbaredetfraspamoghertil@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:4980b7b3$0$6799$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Sakset fra dr side 117
>

> Efter de 32 grove hjemmerøverier i fjor
> er 45 personer blevet sigtet. 34 af dem
> er danskere, resten er fra Litauen,
> Mellemøsten og Tyrkiet, skriver avisen

Det var dog imponerende....... hvor mange hjemmerøverier var der i
opgørelsesåret ????? og hvor mange blev opklaret ????

Der fifles med tallene.....og ingen her i gruppen ses at fange den
lemfældige omgang med tal
pm

Fra : Kim2000

Dato : 28-01-09 23:11

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opgørelsesåret ????? og hvor mange blev opklaret ????
>
> Der fifles med tallene.....og ingen her i gruppen ses at fange den

Jeg er sådan set lidt ligeglad med om udlændinge begår 10 eller 50 røverier,
bare de straffes og smides på porten, eller nakkeskydes i en bagport for den
sags skyld, de skal bare ikke i nærheden af landets befolkning igen.

Fra : Per Rønne

Dato : 29-01-09 15:51

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> Jeg er sådan set lidt ligeglad med om udlændinge begår 10 eller 50 røverier,
> bare de straffes og smides på porten, eller nakkeskydes i en bagport for den
> sags skyld

Jeg synes at du bliver mere og mere rabiat, som tiden går. Jeg forstår
godt at du som skolelærer ikke har lyst til at stå frem med dit fulde
navn; det kunne jo give dig visse problemer i den jammerlige kommune, du
bor i.

For de uindviede: Jammerbugten .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim2000

Dato : 29-01-09 18:33

> [...]
> godt at du som skolelærer ikke har lyst til at stå frem med dit fulde
> navn; det kunne jo give dig visse problemer i den jammerlige kommune, du

Humor kan være en svær ting.....

Fra : René Løweneck

Dato : 29-01-09 09:59

Hjemmerøverne ? ))