Stik hen, hvor peberet gror...
Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 28-01-09 06:45

....mente denne fremmede:

http://ekstrabladet.dk/112/article1116969.ece

Er der en velmener der forklare, hvad
disse fremmede laver i vores land, Danmark?

Fra : Malene P

Dato : 28-01-09 07:10

"N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i en meddelelse
> ...mente denne fremmede:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1116969.ece
>
> Er der en velmener der forklare, hvad
> disse fremmede laver i vores land, Danmark?

Hvad de fremmede laver? De stjæler, de røver, de overfalder, de voldtager,
de stikker, de skyder, de snyder, de bedrager, de arbejder sort, de arbejder
svinsk, de arbejder ikke, de demonstrerer hadefuldt, de kræver, de truer, de
kører råddent, de opfører sig råddent - og så "kulturberiger" de ifølge
nogle.

Malene P

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-01-09 11:07

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> de
> kører råddent, de opfører sig råddent - og så "kulturberiger" de ifølge

Hvordan kan det være at den danske befolkning finder sig i det.

Fra : Aage Andersen

Dato : 28-01-09 11:13

"Malene P" >
> [...]

> de
> kører råddent, de opfører sig råddent - og så "kulturberiger" de ifølge

Det gør danskerne jo ogsaa. Alle, der opfører sig paa den maade, skal
selvfølgelig straffes.

Aage

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 15:51

Malene P wrote:

> [...]
> hadefuldt, de kræver, de truer, de kører råddent, de opfører sig
> råddent - og så "kulturberiger" de ifølge nogle.

Du kommer ikke meget ud, hva'.

Byens bedste pizzaria, laver byens bedste deep pan pizza og durum falaffel.

Jeg elsker den forretning, og så er servicen og betjeningen langt bedre end
i diverse "folkedanske" butikker.

Men prøv at komme lidt udenfor, i stedetfor kun at læse avisernes kriminal
artikler.

--
/ Thomas

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-01-09 16:00

"Thomas M" <wtf> skrev i meddelelsen

> Du kommer ikke meget ud, hva'.
>
> Byens bedste pizzaria, laver byens bedste deep pan pizza og durum
> falaffel.
>
> Jeg elsker den forretning,

Ku du egg ås fortælle om din grønthandler, og blive HELT færdig?

Gaaaa aaaab

Mvh
Martin

Fra : Morten Stæhr

Dato : 28-01-09 16:53

> [...]
> de
> kører råddent, de opfører sig råddent - og så "kulturberiger" de ifølge

Ligesom danskerne ?
For fanden. var det ikke på tide med bare en smule nuance i debatten? Ja det
er sandt, der er store problemer med visse grupperinger af
indvandre/flygtninge, og de skal løses. Det nytter bare ikke at anklage dem
alle, så berøver vi os, det vigtigste middel mod dette uvæsen, nemlig den
store gruppe af indvandre/flygtninge, der godt kan opføre sig civiliseret.
Med jeres retorik og hadske udtalelser skræmmer i dem lige i favnen på
fanatikerne. Når de ustandselig skal ligge ryg til jeres verbale
udskejelser, tvinger i dem jo til at tage parti for deres egne, i stedet for
at yde en positiv indflydelse på de negative elementer.

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 15:47

N E i L -+- D A N E L A W wrote:

> Er der en velmener der forklare, hvad
> disse fremmede laver i vores land, Danmark?

Ring og spørg Pia eller Anders.

--
/ Thomas