PDA og Nokia på nettet ?
Fra : Kim Schroeder

Dato : 28-01-09 01:58

Med henblik på at bruge en 6233 til at koble op på nettet via
min HP iPAQ 2210 sker der følgende:
HPén finder fint mobilen via BT, hvorefter mobilen spørger efter en adgangskode?
Hvilken adgangskode..?

Derudover er der noget med at skulle indtaste *99# i telefonen, men jeg
kan ikke finde noget sted at taste det ind.

En tilsvarende opsætning har virket fortrinligt med en Sony Ericsson T630.

Burde det ikke også kunne virke med Nokia 6233 ?
Men hvordan ?

Håber, at en venlig sjæl kan hjælpe.

Kim

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 28-01-09 05:31

"Kim Schroeder" <prip@iname.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> En tilsvarende opsætning har virket fortrinligt med en Sony Ericsson T630.
>
> Burde det ikke også kunne virke med Nokia 6233 ?

Hej
Den kode den efterspørgere er den der skal bruge for at sikkere adgang. Prøv
med 123 eller 1234.
Disse kan du ændre.

Kim

Fra : Kim Schroeder

Dato : 28-01-09 11:49

Kim Schmidt Wind wrote:

> Hej
> Den kode den efterspørgere er den der skal bruge for at sikkere
> adgang. Prøv med 123 eller 1234.
> Disse kan du ændre.
>
> Kim

Tak for svaret - men efter at have tastet kode ind i både mobil og pda
skriver mobilen: Binding og forbindelse afvist af sikkerhedshensyn.

Jeg har prøvet med forskellige talkombinationer inklusive dem du foreslog.

Fra : Soren Roensberg

Dato : 30-01-09 10:46

Kim Schroeder skrev:

> Tak for svaret - men efter at have tastet kode ind i både mobil og pda
> skriver mobilen: Binding og forbindelse afvist af sikkerhedshensyn.

Jeg har selv haft samme problem. Så vidt jeg husker er der en Bluetooth
driver opdatering til Ipaq'en som løser det.

Søren Rønsberg

Fra : Kim Schroeder

Dato : 31-01-09 02:36

Soren Roensberg wrote:

> Jeg har selv haft samme problem. Så vidt jeg husker er der en
> Bluetooth driver opdatering til Ipaq'en som løser det.

Tak for hjælpen - opdateringen havde jeg dog i forvejen.

Men - ved at bruge nedenstående patch samt lidt af hvert
fra de 2 efterfølgende sider har jeg nu fået det til at virke.

http://www.expansys.com/i/drv/hpbt.zip

http://www.pocketfreak.dk/guides/onlinetelmore.html

http://www.pocketfreak.dk/guides/PocketPC2003.pdf

Patchen er i øvrigt hentet fra denne tråd:
http://forums11.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?threadId=726640

Kim

Fra : Kim Schroeder

Dato : 01-02-09 03:38

Den her skal også lige med:
http://forum.pocketfreak.dk/viewtopic.php?t=1875

Man skal huske at sætte pakkedataindstillinger i mobilen
til internet (et stykke nede i tråden).

Kim