www.tandrejser.dk
Fra : HF

Dato : 25-01-09 11:27

Hej

Er der nogen som kender til dette firma. Min svigerinde er faldet for deres
tilbud, men deres noget aggresive markedsføring får nogle alarmklokker til
at ringe hos mig. Måske er det bare min mistænksomhed, og de er ok. Men det
ville være betrykkende om der findes nogle upartiske meninger.

Hilsen Frans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-01-09 13:47

HF skrev:

> Er der nogen som kender til dette firma.

Jeg, jeg har brugt dem.

> Min svigerinde er faldet for deres
> tilbud, men deres noget aggresive markedsføring får nogle alarmklokker til
> at ringe hos mig.

Hvad mener du med aggressiv markedsføring?

> Måske er det bare min mistænksomhed, og de er ok. Men det
> ville være betrykkende om der findes nogle upartiske meninger.

Jeg er meget tilfreds med behandlingen hos Kreativ Dental i
Ungarn, hvor jeg fik indsat fire implantater en hel del
billigere, end det ville have været herhjemme. Jeg har talt
med flere andre patienter, da jeg var dernede, og jeg mødte
ikke en eneste, der var utilfreds.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Uffe Møller

Dato : 26-01-09 15:55

Hej

Prøv denne her istedet.

http://www.dacadia.eu/dk/

Det er ikke så fancy forhold som hos tandrejser, men kvaliteten er absolut
samme standard og ikke mindst billigere. Og en rigtig sød kvindelig tandlæge

Og så er det en dansker dernede som følger slagets gang fra start til slut!

Uffe

Fra : HF

Dato : 27-01-09 11:36

Mange tak for svarene.