Valg mobilnummer
Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 24-01-09 04:56

Hej

Jeg ønsker et mobilnr hvor de sidste 6 cifre er forudbestemte af mig.
Det vil sige de første 2 cifrer er mig underordnet.

Findes der en hjemmeside hvor man kan søge hvilke selskaber der har
pågældende nummer kombination ledig?

Abonement skal bare være et billigt af slagsen - dvs lidt telefoni og
lidt sms.

Jeg har både fastnet og bestående mobilnummer hos TDC og er både
registreret med cvr-nr og som privatkunde.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-01-09 15:51

paladsrevolution@gmail.com wrote in news:01b5abc8-5a8c-4004-af48-
6374279ffdff@s1g2000prg.googlegroups.com:

> Findes der en hjemmeside hvor man kan søge hvilke selskaber der har
> pågældende nummer kombination ledig?

Det er kun selskaberne der kan oplyse dig om nummeret er ledigt.

Fra : Chano Andersen

Dato : 24-01-09 22:54

> [...]
> Det vil sige de første 2 cifrer er mig underordnet.
>
> Findes der en hjemmeside hvor man kan søge hvilke selskaber der har

Det nærmeste må være nummertildelingen hos ITST, den kan downloades som
et regneark, men præcis hvor på sitet den findes, kan jeg ikke lige
sige. Men der er listet hvilke selskaber der har hvilke nummer serier,
derefter er det jo bare at kontakte de selskaber der kan opfylde dit
ønske, og spørge om nummeret er ledigt.

- Chano Andersen

Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 25-01-09 16:08

On 24 Jan., 22:53, Chano Andersen wrote:

> [...]
> sige. Men der er listet hvilke selskaber der har hvilke nummer serier,
> derefter er det jo bare at kontakte de selskaber der kan opfylde dit

efter lidt søgning fandt jeg det under "nummerlister" -
http://www.itst.dk/nummerforhold-og-domaener/nummerforhold/nummerlister-1/nummerlister/?searchterm=nummer

tak for inspirationen