Den protestantiske selvmordskultur fortsæt~
Fra : Lyrik

Dato : 22-01-09 18:46

Udlændingen der planlagde mord på Kurt Westergård, skal nu søge erstatning
fordi han har været omkring et fængsel eller tilbageholdelse. Han bliver i
Danmark og nu kan han måske score hundredetusinder af kroner i erstatning!
Ud over betalt ophold!
Det har den protestantiske selvkritik barslet med!

Filistinenseren som råbte død over jøder og demokrati og opførte sig vildt
truende og ukontrollerbar, kan nu se frem til at få fyret betjenten der fik
nok og sagde:"Sæt dig ned perker! Ellers skal jeg sætte dig ned!"
Den protestantiske selvkritik har lavet racismecenter som skal beskytte
lemmerne fra "Racoon city" mod nedladende bemærkninger imedens disse søger
at æde verdens gode og fredelige ,mennesker!

Vi skulle aldrig have forladt Den Katolske kirke!
I kirken havde vi en kristen institution som tager aktivt del i verdens
politik og er en magtfaktor! I den protestantiske kirke har vi en
ledelsesløs kirke der ikke har andet på programmet end hovedløs selvkritik
der udnævner sine medlemmer til rådne sække på Vorherres mødding!

I har lagt mærke til at jeg som kristen tager del i politik med kristne
synspunkter!?
Hvis i har goteret den holdning, så er i ikke længere protestanter men
reformkatolikker! Jeg tager afstand fra at kalde Guds børn for rådne sække!
mvH
Jens

Fra : sjp

Dato : 22-01-09 18:54

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ud over betalt ophold!
> Det har den protestantiske selvkritik barslet med!
>.................................En masse fis

Tror du ikke bare at vi skulle lade religion være en privatsag der holdes
til privatsfæren.
Det lort har da ødelagt livet for millioner af mennesker i alle
trosretninger.

Mvh. Stig

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-09 22:00

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> Hvis i har goteret den holdning, så er i ikke længere protestanter men
reformkatolikker! Jeg tager afstand fra at kalde Guds børn for rådne sække!

Hvis de der børn ER "rådne sække" så skal man da sige det