Rollemodel for islamiske indvandrere valgt~
Fra : Lyrik

Dato : 21-01-09 14:46

"Ibrahim Gøkhan har i adskillige år ulovligt markedsført sig selv som
tandlæge og tandplejer, bl.a. på sin egen, de radikales og kommunens
hjemmesider.

Da Louise Gade (V), den daværende borgmester, i november 2005 læste hans
navn op fra listen over personer, der var blevet indvalgt i det nye Århus
Byråd, kunne han ikke tilbageholde et glædeshyl.

Med sit byrådsmedlemskab og to videregående uddannelser ønskede han at være
et forbillede for andre indvandrere.

»Jeg vil gerne være med til at vise et andet billede af indvandrerne ? Jeg
har selv to videregående uddannelser ? De unge indvandrere har brug for
rollemodeller, og de har brug for hjælp til at få arbejde og uddannelse,«
sagde Ibrahim Gøkhan.

Ifølge afdelingstandlæge Mette Halberstadt fra Sundhedsstyrelsen er det
strafbart både at kalde sig tandlæge og arbejde som sådan uden en
autorisation.

Straffen er bøde eller hæfte."

Fra : Lyrik

Dato : 21-01-09 14:53

Fra JP:
http://jp.dk/indland/aar/politik/article1576574.ece

Begejstringen for indvandrere der melder sig som politikere eller gerne vil
ind i politiet vil ingen ende tage! Bare vi ku' få nogen! er de Radikales
våde drøm.

Enhver Ali Baba bliver udråbt som rollemodel og kulturberiger. Se dog på de
lande de kommer fra! Er der nogen kulturberigere i udsigt i de lande? Disse
korumperede dårligt drevne stater som spreder deres affald og rædsler i hele
den civiliserede verden, har simpelt hen i9kke nogen der kan løfte deres
kultur op på civilisationens niveau!

Hvorfor så lede efter disse luftspejlinger her i landet? De er kommet for at
lytte og lære, ikke for at berige noget her!

MvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-09 19:25

Lyrik wrote:
> [...]
>
> Ifølge afdelingstandlæge Mette Halberstadt fra Sundhedsstyrelsen er
> det strafbart både at kalde sig tandlæge og arbejde som sådan uden en

NU kommer KimL og Christian R.L. med lange indlæg, som fortæller om hvor
korrupte og dumme de Radikale er.

Se også evt en blog af et Radikalt medlem "shansen", den er virkelig for
viderekomne, - men kan partiet gøre for det?

Nej, kun hvis der var tale om Dansk Folkeparti, - går jeg ud fra?