Det rygtes
Fra : Joakim

Dato : 20-01-09 14:06

at Hamas nu igen tør komme op af de underjordiske bunkers og ud i det fri,
og beskytte den civilbefolkning, som den kynisk og bevidst brugte som
menneskeligt skjold mod Israel.

Og hvilken bedre måde at gøre det på, end at torturere og dræbe
Fatah-sympatisører. Så kender man Gaza-striben igen.

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1232292907998&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

"Hamas militiamen have rounded up hundreds of Fatah activists on suspicion
of "collaboration" with Israel during Operation Cast Lead, Fatah members in
the Gaza Strip told The Jerusalem Post on Monday".

"The Fatah members and eyewitnesses said the detainees were being held in
school buildings and hospitals that Hamas had turned into make-shift
interrogation centers".

"A Fatah official in Ramallah told the Post that at least 100 of his men had
been killed or wounded as a result of the massive Hamas crackdown. Some had
been brutally tortured, he added".

Det kunne nogenlunde se sådan ud:

http://www.youtube.com/watch?v=xtsvjB8efKE

En gammel skrøne siger, at når strudsen bliver bange, stikker den hovedet i
sandet. Det kan meget vel være forklaringen på at det internationale
journalistkorps, der efter sigende skulle befinde sig i Gaza, har valgt at
vende det blinde øje til de aktuelle begivenheder.

Hellere fokusere på Israels ødelæggelser og brutalitet, det ved man i det
mindste hvad står for

Fra : Kert Rats

Dato : 21-01-09 09:14

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vende det blinde øje til de aktuelle begivenheder.
>
> Hellere fokusere på Israels ødelæggelser og brutalitet, det ved man i det

"Hyggelig" video. Stammer den fra Gaza, og er den optaget for nylig?

Venligst

Kert Rats

Fra : Joakim

Dato : 21-01-09 14:58

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen

> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Hyggelig" video.

Ja, jeg burde nok have advaret folk mod at se den.

Min fejl. Det beklager jeg.

>Stammer den fra Gaza, og er den optaget for nylig?

Jeg gætter på at den er optaget for et par år siden, da Hamas foretog den
helt store udrensning af Fatah i Gaza.