Forældre stjæler fra hospitalsbørn
Fra : Petse

Dato : 19-01-09 22:37

Det er ikke noget at sige til, at børnene i vore dage ender som
kriminelle, når forældrene stjæler fra andre børn. I dette tilfælde er
det fra syge og svage børn fra hospitalet de stjæler fra.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/01/19/220122.htm?rss=true

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-01-09 22:45

Petse skrev den 19-01-2009 22:36:
> [...]
> kriminelle, når forældrene stjæler fra andre børn. I dette tilfælde er
> det fra syge og svage børn fra hospitalet de stjæler fra.

sikke lusede undskyldninger.....hvor lavt kan man synke.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:38

Efter mange tanker skrev Petse:
> [...]
> kriminelle, når forældrene stjæler fra andre børn. I dette tilfælde er
> det fra syge og svage børn fra hospitalet de stjæler fra.

Noget forbandet svineri.

Mon det også var et problem før masseindvandringen.

--
Kim R Larsen skrev følgende:
"idioterne på højrefløjen her i dk.politik tror straks at jeg udtaler
mig på egne vegne hvilket jeg utrolig sjældent gør."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/ae4e78835ee0fdca?hl=da

Fra : Malene P

Dato : 19-01-09 23:25

"Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse

> Noget forbandet svineri.
>
> Mon det også var et problem før masseindvandringen.

Næppe. Men hvad har det iøvrigt med masseindvandringen at gøre?

Malene P

Fra : Tony

Dato : 20-01-09 06:24

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse

> Næppe. Men hvad har det iøvrigt med masseindvandringen at gøre?

en hel da, der ikke er blevet røvet og plyndret så meget siden vi fik alt
det utøj ind i landet, og så gi'r de bare samfundet skylden for det hele.

Tony

Fra : Malene P

Dato : 20-01-09 08:10

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> en hel da, der ikke er blevet røvet og plyndret så meget siden vi fik alt
> det utøj ind i landet, og så gi'r de bare samfundet skylden for det hele.

Jeg tror ikke nogen kan være i tvivl om, hvad jeg mener om
masseindvandringen. Men den startede for 25 år siden og der er desværre sket
en mentalitetsændring til det værre blandt danskerne på de 25 år. Desuden
har jeg ikke set, at det specielt er de fremmede, der stjæler fra
hospitalerne.

Malene P

Fra : Tony

Dato : 20-01-09 16:34

> [...]
> en mentalitetsændring til det værre blandt danskerne på de 25 år. Desuden
> har jeg ikke set, at det specielt er de fremmede, der stjæler fra

Det har jeg da heller ikke, men jeg kunne da godt fristes til at tro det.

Tony

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-01-09 06:11

Tony skrev den 20-01-2009 16:33:

> Det har jeg da heller ikke, men jeg kunne da godt fristes til at tro det.

Det må være rart at kunne lufte sine fordomme

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 21-01-09 13:29

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Det må være rart at kunne lufte sine fordomme

Nej det kaldes gæt baseret på erfaringer.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-01-09 15:21

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Nej det kaldes gæt baseret på erfaringer.

Hvilket netop er det samme som fordomme. Og nej, en fordom er ikke
nødvendigvis negativt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-01-09 18:17

N_B_DK skrev den 21-01-2009 13:29:
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Nej det kaldes gæt baseret på erfaringer.

Erfaring er vel viden.

Tony snakkede om at tro noget.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Peter

Dato : 19-01-09 22:51

Petse wrote:

> [...]
> kriminelle, når forældrene stjæler fra andre børn. I dette
> tilfælde er det fra syge og svage børn fra hospitalet de stjæler

Jeg fortolker artiklen sådan at forældrene stjæler fra hospitalet -
ikke direkte fra de individuelle syge børn.

Interessant at se at det høje skattetryk i Danmark får en del af
skylden.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-09 23:00

"Peter" <xdzgor@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Interessant at se at det høje skattetryk i Danmark får en del af
> skylden.

Ja. Jeg undrer mig også. Mennesker opfører sig generelt som dyr, og så er
skattetrykket nok bare en kærkommen undskyldning. Lidt li'ssom "det er
samfundets skyld", når muslimer skal forklare, hvorfor de opfører sig som
svin.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N

Dato : 20-01-09 00:01

> [...]
.. Lidt li'ssom "det er
> samfundets skyld", når muslimer skal forklare, hvorfor de opfører sig som

Findes der noget du ikke vil hænge de stakkel muslimer op på. Såvidt jeg kan
læse er det ikke muslimer der har taget de her ting. Iøvrigt er du jo selv
kendt for at opføre dig som en muslim.

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:23

Den Mon, 19 Jan 2009 22:37:36 +0100 skrev Mr_Larsen.:

> Noget forbandet svineri.
>
> Mon det også var et problem før masseindvandringen.

Godt spørgsmål.

Fra : @

Dato : 20-01-09 01:33

On Tue, 20 Jan 2009 00:22:54 +0000 (UTC), Petse
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Godt spørgsmål.

som det helt sikkert ikke vil være politisk "korrekt" at svare ærligt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:24

Den Mon, 19 Jan 2009 22:44:58 +0100 skrev Carsten Riis:

> sikke lusede undskyldninger.....hvor lavt kan man synke.

Ja, det må jeg nok sige. Af alle undskyldninger, er denne den værste.

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:25

Den Mon, 19 Jan 2009 21:51:24 +0000 skrev Peter:

> Jeg fortolker artiklen sådan at forældrene stjæler fra hospitalet - ikke
> direkte fra de individuelle syge børn.
>
> Interessant at se at det høje skattetryk i Danmark får en del af
> skylden.

Ja, skatten får skyld for meget.

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:27

Den Tue, 20 Jan 2009 00:00:48 +0100 skrev P.N:

> [...]
> kan læse er det ikke muslimer der har taget de her ting. Iøvrigt er du
> jo selv kendt for at opføre dig som en muslim.

Jamen han har jo ret.
Danske forældre giver skattetrykket skylden får at de stjæler fra
hospitalsbørn
Og muslimerne giver samfundet og danskernes skyld, at du går ud og slår
folk ned.