Hvordan skabte DK kidnapnings-kinesere (Ol~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-09 09:49

Hvordan skabte DK kidnapnings-kinesere (Oliver.sag)
Helt som den måde vi skaber al anden superond voldskriminalitet:

_ved at man ikke sulter
og fryser i danske fængsler._

Kina har ikke afskaffet sult - kun sultedød. For en kinesisk kriminel er det
ikke en hård straf at komme i dansk luksusfængsel.

Den fangne Oliver-kidnapper får en masse opmærksomhed fra danske
behandlere, der er trætte af muslimer, og om kidnapperen nu siger
"Vi jagtede et monster og fandt et menneske"
Sentimentale narrehatte befolker godhedsbureaukratiet i DK - i en dødsdømt
DK-kultur?

Vedr en forbryder som denne kidnappende effektive førstegangsforbryder, er
det ikke interessant hvor meget normaldanskeren væmmes ved, at den fangne
forbryder fjernede et velfungerende elsket barn fra sin familie.
Vi bør sende ham til et kinesisk fængsel -
- lover Kinastaten os normalfængsling i fx 6 år, så vil de holde løftet.
Især bør vi gøre VORE EGNE FÆNGSLER GRUSOMME SÅ DE VIRKER AFSKRÆKKENDE. Det
gør de ikke for ulandsfolk og for danske tabere i dag. Men det er en
langvarig proces at sadle om til sådan fornuft.
Jeg har prøvet et åbent og et lukket dansk fængsel og lagde mig ud i begge
tilfælde (jeg var mager vegetar dengang). Maden er alt for lækker.

Fra : kk

Dato : 19-01-09 10:09

> [...]
> Jeg har prøvet et åbent og et lukket dansk fængsel og lagde mig ud i begge
> tilfælde (jeg var mager vegetar dengang). Maden er alt for lækker.

Hvad havde du dog gjort, siden du skulle i spjældet, - oven i købet 2 gange?
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-09 10:30

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad havde du dog gjort, siden du skulle i spjældet, - oven i købet 2
> gange?

JEg havde hjulpet barnløse på to måder

Først ved at formidle rujgemoderrskab uden at vide at 1914-lov giver staten
monopol på at frelse børn fra abort ved at jeg formidlede kontakt til
barnløs familie der betalte for at hun gjorde svangerskabet færdigt og lod
dem adoptere

Staten er uduelig børnehadende ineffektiv og så nødig at jeg overgik dem

Af dette ulovlige projekt opstod min sæddonorformidling der var lovlig men
jeg morede mig med at kalde mig "sædlæge" i telefonbogen og det fornærmer
cand.med ernes titel-monopol så igen bødehefte som jeg valgte at sidde af -
det kunne man dengang og dett var interessanttere end nogen charterferie jeg
har købt

At overgå hospitalsinsemination var også det legende nemt - jeg brujgte de
hundrede familiefædre der henvente sig til mig efter jeg havde kronik i
Ekstrabladet.
Staten bruger barnløse studerende
Mine donorer havde sunde børn og var med garanti hetero og sikkerhned mod
arvvelig og kønssygdom incl HIV var langt bedrfe hos mig
og man kunne få det anonymitetsarrangement man ønskede incl at jeg ikke
vidste hvem den kommmende moder var.
Man kan intet sikkert slutte af sædmikroskopi så sikkerhned for at sæden
virker var også bedre hos mig

Jeg brugte ikke "et ubeskrivet blad"

Pga den hede ånde i nakken fra min glistrujjpske privatisering fik staten
minimeret min enorme omsætning ved at overdramatisere HIV der opfandtes i
1982 og ved at privatisere barnløshedshjælpen til de mange ny lægehuses
gynækologiklinikker)
otg folk kan godt lide at betale dyrt for at få et barn - det skal ikke
være noget man trækker i en automat
Og jeg tog kun penge for transporten fordi jeg er et godhedsindustgrielt
missionærfjols uden rutine i erhvervsølkonomi alle er papirnusserfe i min
familie og slægt