Vi skal være lykkelige over at betale skat~
Fra : N_B_DK

Dato : 18-01-09 13:35

"Det er en retfærdighedsskat og ikke en misundelsesskat, for jeg tror,
at rigtig mange vil være lykkelige for at være i en situation, hvor de
skal betale formueskat, for det betyder jo, at de har en rigtig stor
formue," siger Villy Søvndal, der dog heller ikke vil beskatte friværdi.

http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-19843947.html

Arhh det forklarer hvorfor vi Danskere er de mest lykkelige, det er
fordi vi betaler skat, og jo mere vi betaler, jo mere lykkelige er vi
åbenbart, well hvis det er den måde lykkelighed måles på, vil jeg gerne
være dybt ulykkelig, og ikke betale skat.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-01-09 13:41

N_B_DK skrev den 18-01-2009 13:34:
> ...... vil jeg gerne
> være dybt ulykkelig, og ikke betale skat.

http://www.artnode.org/art/brinch/albertslundraadhus/udmeld.htm

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Kim2000

Dato : 18-01-09 14:49

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.artnode.org/art/brinch/albertslundraadhus/udmeld.htm

Meget sjovt skema, for meget rigtigt er det, nemlig at man rent faktisk jo
får meget for skattekronerne også. Men så så jeg resten af hans hjemmeside
og kommer i tvivl om hvad han mener.

Kort fortalt ville manden ophænge en dukke i reb, som en selvmorder, på
rådhuset. Det er afviste kommunen, men ville gerne hjælpe ham med at finde
et andet sted. Det er manden noget fortørnet over og bruger rigtig lang tid
på at svine kommunen til. Så jeg ved ikke helt hvordan hans skema som
Carsten henviser til skal opfattes.

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-01-09 15:45

Kim2000 skrev den 18-01-2009 14:49:
> [...]
> får meget for skattekronerne også. Men så så jeg resten af hans hjemmeside

Jeg syntes bare at selve skemaet er sjovt. Særligt at det skal sendes
til Københavns Kommune, når nu han er sur over noget i Albertslund

Resten af sitet er jo bare en om gange mavesure galdesten, som har sat
sig fast hos ham, da han ikke fik lov til at udstille sin dukke.

Skemaet opsummerer i hele taget altid al den surhed over skatterne. For
Brinch er det en dukke, for en anden er det manglende understøttelse af
fodboldklubben, andre er mugne over <<<tja, indsæt selv tema>>>.....og
vel og mærke uden at der kommes med fornuftige løsninger.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 18-01-09 15:45

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> http://www.artnode.org/art/brinch/albertslundraadhus/udmeld.htm

Ser du ikke fangede pointen, men så lad mig spørge dig direkte, bliver
du mere lykkelig af at betale skat ? i så fald hvorfor donerer du ikke
hele din indkomst til staten ?

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-09 16:21

N_B_DK wrote:

> Ser du ikke fangede pointen, men så lad mig spørge dig direkte, bliver
> du mere lykkelig af at betale skat ? i så fald hvorfor donerer du ikke
> hele din indkomst til staten ?

Vi forstår alle, undtagen dig, og siden du ikke forstår noget, er du nu nødt
til at kaste om dig med tåbelige og dumsmarte spørgsmål.

Ganske som forventet.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 18-01-09 16:46

"Thomas M" <wtf> wrote in message

> Vi forstår alle, undtagen dig,

Flot modsigelse.

> og siden du ikke forstår noget, er du
> nu nødt til at kaste om dig med tåbelige og dumsmarte spørgsmål.

Og dit højdepunkt er dumsmarte bemærkninger, men du ved næppe bedre.

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-09 17:21

N_B_DK wrote:
> "Thomas M" <wtf> wrote in message

> Flot modsigelse.

> Og dit højdepunkt er dumsmarte bemærkninger, men du ved næppe bedre.

I rest my case.

--
/ Thomas

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-01-09 22:11

N_B_DK skrev den 18-01-2009 15:45:
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Ser du ikke fangede pointen,......

ork jo, men du render rundt i din egen ulykkelighed og tror, at den
eneste som forstår verdenen er dig. (((Ok, hvilket det nok også i bund
og grund er, men det har nok noget at gøre med din debatteknik om at
opsnappe en bitte ting og så blæse den op i værste "5 fjer til 10
hønsefarme"-stil).

> men så lad mig spørge dig direkte, bliver
> du mere lykkelig af at betale skat ?

næh, men du render da rundt i øjeblikket er dybt ulykkelig og betaler skat.

> i så fald hvorfor donerer du ikke
> hele din indkomst til staten ?

Ork jf. diverse debattører her i gruppen, så skulle man da - med deres
manglende evner indenfor procentregning - også tro at jeg gør.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 18-01-09 22:35

> [...]
> og grund er, men det har nok noget at gøre med din debatteknik om at
> opsnappe en bitte ting og så blæse den op i værste "5 fjer til 10

Ok, så læser du følgende på en noget anderledes måde "Det er en
retfærdighedsskat og ikke en misundelsesskat, for jeg tror, at rigtig
mange vil være lykkelige for at være i en situation, hvor de skal betale
formueskat, for det betyder jo, at de har en rigtig stor formue,"

Hvem er det lige der vil være lykkelige over at betale endnu mere i skat
? nævn bare 5 folk / personer.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-01-09 22:38

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ork jf. diverse debattører her i gruppen, så skulle man da - med deres
> manglende evner indenfor procentregning - også tro at jeg gør.

Du er vist offentligt ansat - ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Lars

Dato : 19-01-09 16:18

> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er vist offentligt ansat - ikke?

Hvad har det med sagen at gøre?

/Lars

Fra : @

Dato : 19-01-09 16:42

On Mon, 19 Jan 2009 16:18:10 +0100, "Lars" <brugesikke@gmail.com>
wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvad har det med sagen at gøre?

ALT

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Lars

Dato : 20-01-09 14:44

> ALT

*LOL*

Jeg takker og bukker for det indsigtsfulde svar

/Lars

Fra : JBH

Dato : 19-01-09 01:36

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere lykkelig af at betale skat ? i så fald hvorfor donerer du ikke hele

Måske der er nogle som bliver rigtige lykkelige fremover...

http://epn.dk/samfund/politik/article1573846.ece

/mvh
JBH

Fra : sjp

Dato : 18-01-09 17:05

> [...]
> åbenbart, well hvis det er den måde lykkelighed måles på, vil jeg gerne
> være dybt ulykkelig, og ikke betale skat.

Ja og hvis du bliver knaldet ned af en bil i morgen og bliver 95% invalid
,så du skal plejes resten af livet, så vil du nok oversvømme div. forum med
hvor uretfærdig verden er fordi du ikke får den hjælp du syntes du har krav
på.
Mangler du noget? evt. en ny flad skærm eller en firhjulstrækker, siden du
ikke har råd til at bidrage til samfundet.

Mvh. Stig

Fra : Ralph

Dato : 18-01-09 17:26

"sjp" <stigpedersen12@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med hvor uretfærdig verden er fordi du ikke får den hjælp du syntes du har

Enig, jeg har ALTID betalt ca. 33% i skat, pånær det år jeg havde "fri" bil,
det var eddermame dyrt, ekstra omkostninger for firmaet kr. 100.000,-

--
Ralph

Fra : N_B_DK

Dato : 18-01-09 20:06

"sjp" <stigpedersen12@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> invalid ,så du skal plejes resten af livet, så vil du nok oversvømme
> div. forum med hvor uretfærdig verden er fordi du ikke får den hjælp

Så du mener altså også at jo mere man betaler i skat, jo mere lykkelig
er man, lad mig gætte, du er bistandsklient ?

> Mangler du noget? evt. en ny flad skærm eller en firhjulstrækker,
> siden du ikke har råd til at bidrage til samfundet.

Råd til ? jeg synes da du skal betale AL din indkomst, og dertil 15%
hvis du virkelig mener man bliver noget så lykkelig af at betale mest
muligt i skat.

Fra : sjp

Dato : 18-01-09 20:27

> [...]
> MVH. N_B_DK
> Pioneer CLD-D925 købes.
> Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2

Husk så at lade være at modtage fra samfundet, når det bliver nødvendigt.
Selv om du modtager jo allerede. Men du vil åbenbart nyde uden at yde.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-01-09 20:55

>Selv om du modtager jo allerede. Men du vil åbenbart nyde
> uden at yde.

Det lyder mere som du lige har beskrevet dig selv.

Fra : sjp

Dato : 18-01-09 20:35

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
..

> Så du mener altså også at jo mere man betaler i skat, jo mere lykkelig er
> man, lad mig gætte, du er bistandsklient ?

Prøv lige at læse hvad du har skrevet en gang til. Og prøv så at bruge
hjernen. ....Nu kan du godt se at det noget selvmodsigende nonsens du skrev
ikke.
Men jeg er da ked af din nasserøvs indstilling.

Mvh. Stig

Fra : N_B_DK

Dato : 18-01-09 20:54

> Men jeg er da ked af din nasserøvs indstilling.

Jeg vil MEGET gerne vide hvordan det lige er jeg nasser ? i sidste måned
betale jeg 24000 i skat, hvordan fanden kan det blive at nasse ?

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-01-09 22:14

N_B_DK skrev den 18-01-2009 20:54:
> "sjp" <stigpedersen12@hotmail.com> wrote in message

> Jeg vil MEGET gerne vide hvordan det lige er jeg nasser ? i sidste måned
> betale jeg 24000 i skat, hvordan fanden kan det blive at nasse ?

med den forkerte forskudsopgørelse i løbet af året, så kan det blive
slemt sidst på året.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 19-01-09 02:40

> med den forkerte forskudsopgørelse i løbet af året, så kan det blive
> slemt sidst på året.

Min forskudsopgørelse var skam som den skulle være, så prøv igen.

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 19-01-09 11:30

> [...]
> åbenbart, well hvis det er den måde lykkelighed måles på, vil jeg gerne
> være dybt ulykkelig, og ikke betale skat.

Jamen Villy har jo ret, når han siger, at mange ville være lykkelige for at
være i en situation, hvor de skulle betale formueskat: Dvs at de ville være
lykkelige over at have formue.
Men hvis de havde en sådan, ville de nok være kede af at få den beskattet.
Mvh
Aksel