EU-direktiv skyld i at Københavns vandfors~
Fra : Lyrik

Dato : 16-01-09 17:29

De 30 årige drikkevandstilladelser som "Danmarks diktator-hr. Forbudtski"
har givet Københavnerne, er ved at udløbe! Så kan københavnerne ikke få lov
til at hente mere drikkevand!

Jamen hvorfor er tilladelsen til at hente drikkevand op ikke blevet fornyet?
Nej for man venter på et EU-direktiv med samlede "guddommmelige" planer!

Så nu kan der ikke investeres i nyt drikkevandsudstyr! For måske bliver
drikkevand forbudt!? Eller det bliver forbudt at hente det på grund af
manglende tilladelse?

Ingeniøren citat:
Også Per Jacobsen, forsyningsdirektør Københavns Energi, KE, er bekymret.

»Hvis vi ikke får de nye tilladelser i hus inden april 2010, kan vi ikke
lovligt skaffe vand til hovedstadsområdets mange familier, virksomheder og
institutioner,« siger han.
http://ing.dk/artikel/94897-koebenhavn-risikerer-at-loebe-toer-for-vand-om-et-aar?nyhedsbrev

Toastmaster:"Hvad ka' vi gøre forbudt!!"

The crowd:"Alt! -Alt! -Alt! Alt kan vi gøre forbudt!!!"

Ud af EU nu!

MvH
Jens

Fra : Sten Schou

Dato : 16-01-09 17:38

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Toastmaster:"Hvad ka' vi gøre forbudt!!"
>
> The crowd:"Alt! -Alt! -Alt! Alt kan vi gøre forbudt!!!"

Mon ikke blot de fortynder vandet.....så kan det strække lidt længere.

Hilsen Sten

Fra : hanzen

Dato : 16-01-09 17:45

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Mon ikke blot de fortynder vandet.....så kan det strække lidt længere.

Eller "tørvand".
Det finders da tørmælk, så hvorfor ikke?
--
hilzen
hanzen

Fra : @

Dato : 16-01-09 18:31

On Fri, 16 Jan 2009 17:44:55 +0100, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

>"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

>Eller "tørvand".
>Det finders da tørmælk, så hvorfor ikke?

ja et pluver man bare skal røre op med med med øhh

nu gik det ellers lige så godt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : ASKF

Dato : 16-01-09 23:48

@ ytrede sig i <u0h1n49p56vb3cajagalvoe8mgv0offdl7@4ax.com> med dette:

>ja et pluver man bare skal røre op med med med øhh
>

>nu gik det ellers lige så godt

Amoniak er vel et godt bud, det produceres jo i overflod i store
fabrikker og hældes blot ud på jorden. Regeringen tillader jo alligevel
ikke nye kraftvarmeværker der kan bruge det.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Lyrik

Dato : 16-01-09 17:51

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i meddelelsen

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Mon ikke blot de fortynder vandet.....så kan det strække lidt længere.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

.......................lød det fra "Hr. Forbudtskis trofaste flok," der som
sædvanlig ikke ville se ende på alle de dejlige forbud der blinkede
forjættende forude!

Glæden lå i at få naboen til at køre 40 og forsyne sin vej med onde
vejbump, så hans bils fjedre kunne blive ødelagt og helst-også hans ryg. Der
skal fanneme ikke køre biler på min vej!!)-Ah! Velsignede forbud! Nu
vandet! Han skal fandeme købe sit vand i supermarkedet! Ah! dejlige forbud!

Sten:"Hvad ka' vi gøre forbudt?
Fjolserne:Alt!-Alt-Alt-ka' vi gøre forbudt! For vi hader alle og vil
forbyde dem at leve!!

MvH
Jens

Fra : @

Dato : 16-01-09 18:28

On Fri, 16 Jan 2009 17:28:33 +0100, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

>De 30 årige drikkevandstilladelser som "Danmarks diktator-hr. Forbudtski"
>har givet Københavnerne, er ved at udløbe! Så kan københavnerne ikke få lov
>til at hente mere drikkevand!

jeg mangler en meget god begrundelse fra EU-tilhængerne for at EU
overhovedet skal blande sig i enkeltlandes drikkevandsforsyning

og mange andre ting som klares meget bedre lokalt end centralt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 16-01-09 19:19

> jeg mangler en meget god begrundelse fra EU-tilhængerne for at EU
> overhovedet skal blande sig i enkeltlandes drikkevandsforsyning
>
> og mange andre ting som klares meget bedre lokalt end centralt

Lobbisme..... Pure and simple.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-01-09 11:53

> Lobbisme..... Pure and simple.

Lobbisme? Mener du lobbyisme? Hvis ja, hvordan kan det begrunde, at EU skal
blande sig i enkeltlandes drikkevandsforsyning?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 17-01-09 12:02

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Lobbisme? Mener du lobbyisme? Hvis ja, hvordan kan det begrunde, at EU
> skal blande sig i enkeltlandes drikkevandsforsyning?

Rigtig mange store selskaber har stor interesse i at man ikke bare kan
drikke vand fra hanen. Og selvom det lyder paranoid så skal man bare kaste
et blik på USA for at se den slags skam sker i fuldt omfang.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-01-09 12:04

> Rigtig mange store selskaber har stor interesse i at man ikke bare kan
> drikke vand fra hanen. Og selvom det lyder paranoid så skal man bare
> kaste et blik på USA for at se den slags skam sker i fuldt omfang.

Hvilke selskaber er det, hvilke lobbyister benytter de, og kan du
dokumentere din påstand?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 16-01-09 19:18

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Toastmaster:"Hvad ka' vi gøre forbudt!!"
>
> The crowd:"Alt! -Alt! -Alt! Alt kan vi gøre forbudt!!!"

Hør nu her, der er masser af kildevandsfirmaer der bruger hundredevis af
millioner på at få sikret love og direktiver, som gør det danske vand
umuligt at drikke. Du mener det er en menneskeret at drikke vand uden at
skulle betale 10-15 kroner for en liter? Helt ærligt. Vi er kommet i EU.
Kildevandsfirmaerne betaler adskillige millioner af euro til politikere, til
gaver til poltikere og endnu flere penge for at få professore og eksperter
til at trække tiden og sige det rigtige, det rigtige er naturligvis at
drikkevand direkte fra undergrunden er farligt.

EU vil arbejde solidt for at nedbryde den danske kultur, vores vandforsyning
og samt at braklægge vores markeder. Et lille land skal jo være afhængigt af
de store lande lande. Det kan du jo godt se ikk?

Fra : Frank

Dato : 17-01-09 00:07

Hej

> [...]
> Jamen hvorfor er tilladelsen til at hente drikkevand op ikke blevet
> fornyet? Nej for man venter på et EU-direktiv med samlede "guddommmelige"

Øh - nej: "Kommunerne skulle have haft vandplanerne i oktober 2008, men
regeringen har endnu ikke udleveret dem og holder kortene tæt til kroppen,
fordi den vil lade planerne indgå i et samlet oplæg om grøn vækst i
landbruget."

Planerne er lavet, men bliver ikke udleveret....

Men der er da sjovere at give EU skylden.....

Mvh
Frank

Fra : Lyrik

Dato : 17-01-09 01:01

"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> regeringen har endnu ikke udleveret dem og holder kortene tæt til kroppen,
> fordi den vil lade planerne indgå i et samlet oplæg om grøn vækst i
Øh-Jo! jeg citerer ingeniøren:
"Vandplanerne er den praktiske udmøntning af et EU-direktiv om et bedre
vandmiljø."
http://ing.dk/artikel/94897-koebenhavn-risikerer-at-loebe-toer-for-vand-om-et-aar?nyhedsbrev

EU direktiv!

MvH