Paris synagoge forsøgt nedbrændt
Fra : P.N.

Dato : 15-01-09 20:19

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?pagename=JPost/JPArticle/ShowFull&cid=1231774433800

Det er ikke kun danmark at folk kaster med molotov cocktails, I Paris er
folk ved at brække sig over jødernes nærmest endeløse nedslagtninger af
ubevæbnede civile. De har simpelthen fået nok.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-01-09 20:37

"P.N." skrev i en meddelelse

> Det er ikke kun danmark at folk kaster med molotov >cocktails, I Paris er
> folk ved at brække sig over jødernes nærmest endeløse >nedslagtninger af
> ubevæbnede civile. De har simpelthen fået nok.

Jamen det er da godt at de Islamistiske ånds amøber nu her har fået en grund
til deres psykopatiske hærgen !.

Hvad var det nu lige grunden var sidste gang at de unge Islam løver gik amok
i de Parisiske forstæder og brændte alt af hvad der kunne brænd.

Vi må da alle håbe at de også har en god grund den dag de står ved din
fordør med en flaske benzin.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : P.N.

Dato : 15-01-09 20:48

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:496f904f$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> amok i de Parisiske forstæder og brændte alt af hvad der kunne brænd.
>
> Vi må da alle håbe at de også har en god grund den dag de står ved din

Det sker næppe da jeg er et meget fredeligt menneske, der imodsætning til
skribenterne i denne gruppe ikke sidder hykler om at jøderne går ikke efter
de civile og samtidig sidder og glæder jer over at ubevæbnede kvinder og
børn igen og igen bliver slagtet uden nogen anden grund end at de er
muslimer.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-01-09 21:12

On Thu, 15 Jan 2009 20:48:03 +0100, P.N. wrote:

> Det sker næppe da jeg er et meget fredeligt menneske,

Er jøderne i Paris da ikke fredelige mennesker. ?

> [...]
> de civile og samtidig sidder og glæder jer over at ubevæbnede kvinder og
> børn igen og igen bliver slagtet uden nogen anden grund end at de er

Har du overvejet at søge professionel hjælp til dine tvangstanker ?

Fra : Jens G

Dato : 15-01-09 21:30

On Thu, 15 Jan 2009 20:48:03 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>de civile og samtidig sidder og glæder jer over at ubevæbnede kvinder og
>børn igen og igen bliver slagtet uden nogen anden grund end at de er

Personligt synes jeg det er trist med de mange tab af liv. Desværre
går det nemt ud over civile og uskyldige når en krig trækkes ind i
byer.

Og så synes jeg da det er værd at bemærke at der var muslimer i Odense
der påstod at de holdt fest da der var skudt på to Israelere i byen.
Der var også mange muslimer der dansede af glæde 11/9-2001.

Har du set optagelser af israelere, eller jøder i det hele taget, der
danser af glæde over de mange palæstinesere der dræbes i Gaza?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : John

Dato : 15-01-09 21:40

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Personligt synes jeg det er trist med de mange tab af liv.

Det forekommer ulykkeligvis i enhver krig. Tænk blot på WW2: 60 millioner
ofre!

> Desværre
> går det nemt ud over civile og uskyldige når en krig trækkes ind i
> byer.

Civile er jo altid ofre i krige, men Hamas burde måske overveje at holde op
med at bruge civile som skjold.

John

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-01-09 21:56

"P.N." skrev i en meddelelse

> [...]
> efter de civile og samtidig sidder og glæder jer over at >ubevæbnede
> kvinder og børn igen og igen bliver slagtet uden nogen anden grund end >at

Uretfærdighed retfærdiggør ikke terror !

Men jeg kan så forstå at du billiger at der smides brandbomber efter Jøder
rundt omkring i verden pga af hvad Israel gør i Gaza.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Sten Schou

Dato : 15-01-09 22:16

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> efter de civile og samtidig sidder og glæder jer over at ubevæbnede
> kvinder og børn igen og igen bliver slagtet uden nogen anden grund end at

Hej nazi...måske nogle af dem er bøsser?

Hilsen Sten

Fra : hanzen

Dato : 15-01-09 21:27

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> folk ved at brække sig over jødernes nærmest endeløse nedslagtninger af
> ubevæbnede civile. De har simpelthen fået nok.

Igen starter du en ny tråd.
Hvis det går som det plaejer forlader du den igen hurtigst muligt med din
klamme muhamedanerinficerede hale mellem benene.
Du skulle kigge lidt på de svar du har fået og prøve at forholde dig til
det.
Indtil da er du bare en ligegyldig hallalidiot.
Ellers bliver du plonket ned i den store gyllebeholder hvor du kan ligge og
stege i dit jødehad.
--
hilzen
hanzen

Fra : Morten Stæhr

Dato : 15-01-09 22:23

> [...]
> ubevæbnede civile. De har simpelthen fået nok.

"endeløse nedslagtninger af ubevæbnede civile" ?

Det er påstande som dette der gang på gang, forpester denne debat. Hvordan
kan du tillade dig at kritisere andre, når du selv argumenter på en måde der
ville gøre Hitlers propaganda minister
Joseph Goebbels grøn af misundelse ?

Hvis diverse højre radikale grupper en dag fik nok i deres muslim paranoia,
og begyndte at kaste med brandbomber , er det så ok ?
Ifølge din begrebs verden berettiger det, at man har fået nok jo til
handling.

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 01:09

P.N. wrote:
> [...]
> er folk ved at brække sig over jødernes nærmest endeløse
> nedslagtninger af ubevæbnede civile. De har simpelthen fået nok.

Og her er folk ved at brække sig over dig!