Den svenske pesetas
Fra : Jesper

Dato : 15-01-09 18:14

Den svenske pesetas er nu faldet til 67 øre!

Mangen en svensk sukker jo nok nu "bare vi havde valgt euroen!".

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : @

Dato : 15-01-09 18:28

On Thu, 15 Jan 2009 18:14:26 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Den svenske pesetas er nu faldet til 67 øre!
>
>Mangen en svensk sukker jo nok nu "bare vi havde valgt euroen!".

nej

de ærgrer sig over at de helt frivilligt alt for længe har ageret
skraldespand for overskudspopulation fra diverse uha-uha-lande

som Sverige har redt ligger de nu

og sådan vil resten af Europa se ud om mindre end 25 år

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-01-09 18:44

"@" <123@invalid.net> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> som Sverige har redt ligger de nu
>

> og sådan vil resten af Europa se ud om mindre end 25 år

Der vil nok gå meget mindre end 25. Husk på at djævelskab gerne formerer sig
med eksponentiel vækst.

Mvh
Martin

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 15-01-09 19:14

@ skrev:

> [...]
>

> som Sverige har redt ligger de nu
>

> og sådan vil resten af Europa se ud om mindre end 25 år

Svært at være uenig.. Svensk immigrations politik må efterhånden have
deres økonomi på sutsko.

- cep

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 15-01-09 19:02

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Den svenske pesetas er nu faldet til 67 øre!
>
> Mangen en svensk sukker jo nok nu "bare vi havde valgt euroen!".

Mon dog? Det må jo være godt for eksporten.

Fra : Jesper

Dato : 15-01-09 19:08

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Mon dog? Det må jo være godt for eksporten.

Det er bare dyrt med importen, f.eks. olie, det medfører inflation.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 15-01-09 19:45

> Det er bare dyrt med importen, f.eks. olie, det medfører inflation.

Jo, men der er fordele og ulemper ved alt.

Fra : hanzen

Dato : 15-01-09 19:59

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Jo, men der er fordele og ulemper ved alt.

Kan du nævne nogle ulemper ved Euroen?
--
hilzen
hanzen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-01-09 09:45

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> wrote in message

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du nævne nogle ulemper ved Euroen?

Ja, at kursen er så høj, som det er tilfældet i øjeblikket.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-01-09 20:00

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Jo, men der er fordele og ulemper ved alt.

Nå du påstår da ellers der ingen ulemper er ved at indføre euroen.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-01-09 09:46

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Nå du påstår da ellers der ingen ulemper er ved at indføre euroen.

Jo, der vil da være den ulempe, at vi fortsat har en høj valutskurs, hvilket
er skidt for eksporten.

Fra : Sten Schou

Dato : 15-01-09 22:20

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> Den svenske pesetas er nu faldet til 67 øre!
>
> Mangen en svensk sukker jo nok nu "bare vi havde valgt euroen!".

Ja, hvis man nu tror det er så nemt...kig med her, og bliv lidt klogere:

http://www.clearspring.com/widgets/4933bcc0b6dc2dd0?p=494248c1d8213399&flv=xml%3Dhttp%253A%252F%252Fjyskebank.tv%252Fx%252Fwidget.php%26gui%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.jyskebank.tv%252Fflash%252Fwidget%252Fswf%252FInterface.swf

klik under klippet:
Det knager og brager i EURO-konstruktionen.

Hilsen Sten

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-01-09 22:34

On Thu, 15 Jan 2009 22:19:36 +0100, Sten Schou wrote:

> [...]
>
> klik under klippet:
> Det knager og brager i EURO-konstruktionen.

Det er egentlig meget rart at se folk der har forstand på det, har samme
"bekymringer" mht. Euro'en som jeg selv.

Jå er jeg jo ikke helt ude i hampen.

Fra : Sten Schou

Dato : 15-01-09 22:39

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det er egentlig meget rart at se folk der har forstand på det, har samme
> "bekymringer" mht. Euro'en som jeg selv.
>
> Jå er jeg jo ikke helt ude i hampen.

Saxo-Bank regner med, at Italien trækker sig ud af Eurosamarbejdet i løbet
af 2009.

Hilsen Sten

Fra : Jesper

Dato : 16-01-09 00:36

Sten Schou <dot@dotdot.com> wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Saxo-Bank regner med, at Italien trækker sig ud af Eurosamarbejdet i løbet
> af 2009.
>
> Hilsen Sten

Saxo-bank forudsage at Ron Paul ville vinde det amerikanske
præsidentvalg.

Fra : Sten Schou

Dato : 16-01-09 10:21

> Saxo-bank forudsage at Ron Paul ville vinde det amerikanske
> præsidentvalg.

Ja Saxo Bank opstiller et helt katalog af forudsigelser hvert år, nogle
gange får de ret, andre gange ikke. I tilfældet med præsidenten fik de ikke,
men den er sikkert også sværere at forudse, end euro'ens deroute.....du
skulle prøve at kigge på det link jeg har sendt længere oppe i tråden.

Hilsen Sten

Fra : Jesper

Dato : 16-01-09 21:40

> [...]

> men den er sikkert også sværere at forudse, end euro'ens deroute.....du
> skulle prøve at kigge på det link jeg har sendt længere oppe i tråden.

Det var ikke svært at forudsige, at den rundtosse til Ron Paul ikke
ville vinde valget!

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-01-09 09:47

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> wrote in message

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Saxo-Bank regner med, at Italien trækker sig ud af Eurosamarbejdet i løbet
> af 2009.

SaxoBanks direktør har sat sine penge på Liberal Alliance. Need I say
anymore?