Filmtittel søges
Fra : El-Trikker

Dato : 18-01-09 02:59

Hej..

Filmen handler om en Amerikansk Fotball spiller der pludselig og meget
uventet får besøg af sin ca 6-8 årige datter, som han ikke vidste han havde,
med en historie om at hendes Mor skal på arbejde langt væk, og hun kan ikke
kontaktes, Faderen skal pludselig til at lære at være "far" og ikke alt går
lige efter planen.. der ender jo selvfølgelig med at pigen har løjet og at
hendes mor er død og hun nu bor hos moderens søster (mener jeg det var) og
efter en masse roderi, bliver pigen så afhentet,, og faderen savner nu
datteren helt vildt og bliver skadet på banen, og er nu tæt på at give op..
men datteren har set ham i fjernsynet, og kommer og presser på, og han
kommer på banen igen og vinder en topkamp...

Nogle der kan huske tittelen??

//Brian

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-09 10:42

El-Trikker wrote:
> [...]
> bliver skadet på banen, og er nu tæt på at give op.. men datteren har
> set ham i fjernsynet, og kommer og presser på, og han kommer på banen

Det lyder som en film, jeg ville skynde mig at glemme. Amerikanske
sportsfilm er generelt bunden, og kombineret med enlig far-tåreperseri lyder
det ubærligt!

Per V

--
"This is not the end. It is not even the beginning of the end - but it
might be the end of the beginning" W.S.Churchill efter El Alamein

Fra : Mads

Dato : 18-01-09 11:27

On Sun, 18 Jan 2009 10:41:42 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Det lyder som en film, jeg ville skynde mig at glemme. Amerikanske
>sportsfilm er generelt bunden, og kombineret med enlig far-tåreperseri lyder
>det ubærligt!
>
>Per V

Du er sgu da også ubærlig. Hvorfor skal du gøre dig til
dommer over hvad andre har lyst til at se. Tror du virkeligt
at din smag er bedre end andres?
Kender du ikke svaret, så hold dog kæft.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-09 11:32

Mads wrote:

> Du er sgu da også ubærlig. Hvorfor skal du gøre dig til
> dommer over hvad andre har lyst til at se. Tror du virkeligt
> at din smag er bedre end andres?
> Kender du ikke svaret, så hold dog kæft.

Dene gruppe er en debatgruppe om film. Et medlem fortæller om en film, og
jeg udtaler min mening om de pågældende filmgenre.

Jeg skal ikke kunne sige, om min smag er "bedre" end andres (det synes jeg
naturligvis selv, og det synes du sikkert også, at din er), men jeg vil til
enhver tid forbeholde mig ret til at give udtryk for den. Også her i
gruppen.

Og i modsætning til dig kritiserer jeg film og kommer ikke med personlige
angreb. Det findes der andre grupper til.

Måske skulle du simpelthen lige øve dig lidt i at skrive/tale til folk i en
ordentlig tone?

Per V

Fra : Mads

Dato : 18-01-09 12:22

On Sun, 18 Jan 2009 11:32:28 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Dene gruppe er en debatgruppe om film. Et medlem fortæller om en film, og
>jeg udtaler min mening om de pågældende filmgenre.

Men det var jo ikke det der blev bedt om. Vel?

Og hvodan kan du kritisere en film uden at ane hvilken
film der er tale om ? Du beslutter udfra nogen få oplysninger
at der er tale om en bestemt genre og alene derfor må det
være noget lort. Alle genrer har da både gode og dårlige film.

Fra : Hagar

Dato : 18-01-09 11:27

"El-Trikker" <info@REMOVElightstyling.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tæt på at give op.. men datteren har set ham i fjernsynet, og kommer og
> presser på, og han kommer på banen igen og vinder en topkamp...

Det kan vist ikke være andre end denne her
http://www.imdb.com/title/tt0492956/

Hagar

Fra : El-Trikker

Dato : 18-01-09 11:42

Tak Hagar

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-01-09 05:22

Per Vadmand skrev:

> [...]
> naturligvis selv, og det synes du sikkert også, at din er), men jeg vil til
> enhver tid forbeholde mig ret til at give udtryk for den. Også her i

Der er noget om, at hvis man ikke kan skrive et simpelt spørgsmål uden
at få noget i hovedet om, at man har dårlig smag, så er det knap så
hyggeligt at skrive her.

Fra : Hagar

Dato : 18-01-09 14:08

Der er noget om, at hvis man ikke kan skrive et simpelt spørgsmål uden
at få noget i hovedet om, at man har dårlig smag, så er det knap så
hyggeligt at skrive her.

Gud ske lov at der findes et "killfilter"

Hagar

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-09 14:24

Peter Brandt Nielsen wrote:

> Der er noget om, at hvis man ikke kan skrive et simpelt spørgsmål uden
> at få noget i hovedet om, at man har dårlig smag, så er det knap så
> hyggeligt at skrive her.

Jeg skrev så bare ikke noget om dårlig smag, men om min mening om
amerikanske sportsfilm i al almindelighed.

Per V