Du bli'r aldrig for gammel til metal
Fra : Steen

Dato : 14-01-09 13:41

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-09 15:48

"Steen" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i en meddelelse
news:1itjcmi.1s8znfmfc9u78N%isteen@gmail.rygeloven.com...
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/7826717.stm
>
> Godt gået gamle jas

Fandeme livsbekræftende
Tør slet ikke tænke på hvordan plejehjemmene bliver, når alle vi rockfans
havner der

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-01-09 15:53

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Fandeme livsbekræftende

Fandeme støjende, hvad den outsider spiller

> Tør slet ikke tænke på hvordan plejehjemmene bliver, når alle vi rockfans
> havner der

Heller ikke jeg. Der starter nok mange fri-plejehjem.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-01-09 15:55

Allan Krautwald <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote:

> "Steen" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i en meddelelse

> Fandeme livsbekræftende
> Tør slet ikke tænke på hvordan plejehjemmene bliver, når alle vi rockfans
> havner der

én lang fest ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-09 15:53

"Steen" <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote in message
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/7826717.stm
>
> Godt gået gamle jas

Han er godt nok en sej gammel gut :)

Fra : .J.S...

Dato : 14-01-09 19:23

"Steen" <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote in message
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/7826717.stm
>
> Godt gået gamle jas

Hehe sejt, minder mig om denne :

http://www.youtube.com/watch?v=80LJTeto8MQ

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-09 02:20

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> Hehe sejt, minder mig om denne :
>
> http://www.youtube.com/watch?v=80LJTeto8MQ

Uuuh en stor klassiker

Fra : Ole Damgaard

Dato : 15-01-09 17:06

On 15 Jan., 02:19, "Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk>
wrote:

> Uuuh en stor klassiker

eller hvad med denne flok livsbekræftende gamlinge:
http://www.youtube.com/watch?v=jNV5bgsv984

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 09:59

"Ole Damgaard" <odg@dr.dk> wrote in message

>eller hvad med denne flok livsbekræftende gamlinge:
>http://www.youtube.com/watch?v=jNV5bgsv984

Fantastisk, intet mindre.
Godt at vide at rockmusikken har eksisteret så længe, at den rammer alle
generationer :)

/Alex

Fra : Max

Dato : 16-01-09 10:22

Hej Alex

> Godt at vide at rockmusikken har eksisteret så længe, at den rammer
> alle generationer :)

Godt musik har altid ramt alle generationer :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 11:44

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Godt musik har altid ramt alle generationer :)

Jeps, men man har nok en stærkere tilknytning til det man er vokset op med.
Men nu er "Bror Kalle-generationen" ved at være uddøde, og stort set alle
nulevende danskere er opvokset med rock, fra "Elvis" til "Korn" :)

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-01-09 11:20

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Godt at vide at rockmusikken har eksisteret så længe, at den rammer alle
> generationer :)
>
> /Alex

Tvivler stærkt. Det er outsidere. De kan findes alle steder. Her i NG er der
f.eks. en extrem stærk skævvridning af gennemsniotsdanskeren. Så nej,
de der gamle nogen, repræsenterer ikke deres generation på nogen måde. Dui
kan også finde en 8-årig som er intyeresseret i klassisk musik.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 11:42

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> Tvivler stærkt. Det er outsidere. De kan findes alle steder. Her i NG er
> der f.eks. en extrem stærk skævvridning af gennemsniotsdanskeren. Så nej,
> de der gamle nogen, repræsenterer ikke deres generation på nogen måde.

Nu har du jo aldrig færdedes blandt almindelige mennesker, så du er vist
ikke den rette til at afgøre dette :)

> Du kan også finde en 8-årig som er intyeresseret i klassisk musik.

Ja selvfølgelig, kvalitet har ingen aldersgrænser.

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 11:31

> Fantastisk, intet mindre.
> Godt at vide at rockmusikken har eksisteret så længe, at den rammer alle
> generationer :)
>
> /Alex

Ja fra 80 og ned til teenagere. Min søn på 20 er også vild med
original-versionen af dette nummer

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 11:47

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote in message

> Ja fra 80 og ned til teenagere. Min søn på 20 er også vild med
> original-versionen af dette nummer

Det samme gælder for mine to ældste sønner. Begge er under uddannelse som
musikere, og begge lytter til alt fra klassisk, via jazz til rock. Men når
den skal fyres af, er bl.a. The Who en fast bestanddel af repertoiret :)

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 13:07

"Ole Damgaard" <odg@dr.dk> wrote in message

> eller hvad med denne flok livsbekræftende gamlinge:
> http://www.youtube.com/watch?v=jNV5bgsv984

Jeg sad lige og tjekkede deres hjemmeide, og der er da et navn i bandet der
aftvinger respekt: http://www.thezimmersonline.com/Joan_Bonham.html

/Alex

Fra : Max

Dato : 16-01-09 13:16

Hej Alex

> Jeg sad lige og tjekkede deres hjemmeide, og der er da et navn i
> bandet der aftvinger respekt:
> http://www.thezimmersonline.com/Joan_Bonham.html

Ja, knægten har det ikke fra fremmede :)

Respekt for det, men ikke for dem der har lavet siden
når de skriver:

"drummer for the worlds most famous rock band ‘Led Zepplin’ "

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 14:21

> Respekt for det, men ikke for dem der har lavet siden
> når de skriver:
>
> "drummer for the worlds most famous rock band 'Led Zepplin' "

Hvorfor ikke? Inden for den tunge rock er det da sandt.

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-09 22:06

"Steen" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i en meddelelse
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/7826717.stm
>
> Godt gået gamle jas

Hvad den her. Rolling Stones med gæsteoptræden af Buddy Guy som er 72 år
http://www.youtube.com/watch?v=1mujaxzs3X4