Svensk lægeklinik jævnet med jorden
Fra : P.N.

Dato : 11-01-09 16:08

http://politiken.dk/udland/article627245.ece

Først blev sygehusklinikken ramt af et missil fra en helikopter. Kort efter
blev angrebet på bygningen fulgt op af raketter fra fremrullende israelske
kampvogne.

Kommentar. Israels civiliserede fremfærd slår hele tiden nye rekorder, hvad
bliver det næste? et helt børnehjem jævnet med jorden?? lad os se

Gaza vækker hele verdens vrede
http://politiken.dk/fotografier/nyhederfoto/article620746.ece

..

Fra : Steen Thomsen

Dato : 11-01-09 16:20

On Sun, 11 Jan 2009 16:07:56 +0100, P.N. wrote:

> [...]
> blev angrebet på bygningen fulgt op af raketter fra fremrullende israelske

Og ikke eneste blev dræbt, endsige såret ?

> Kommentar. Israels civiliserede fremfærd slår hele tiden nye rekorder, hvad
> bliver det næste? et helt børnehjem jævnet med jorden?? lad os se

> [...]

Se på billede 5. INGEN kan bilde mig ind at en demonstration stiller sig op
på snor-lige rækker UDEN et eneste flag eller banner.

Fra : Malene P

Dato : 11-01-09 16:58

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og ikke eneste blev dræbt, endsige såret ?

> Se på billede 5. INGEN kan bilde mig ind at en demonstration stiller sig
op
> på snor-lige rækker UDEN et eneste flag eller banner.

Billede 16, Danmark:

http://www.fyens.dk/article/1158134:Fokus--Det-palaestinensiske-selvmaal

Rart skidt vi har fået skrabt her til landet

Malene P

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 11-01-09 17:24

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.fyens.dk/article/1158134:Fokus--Det-palaestinensiske-selvmaal
>
> Rart skidt vi har fået skrabt her til landet

Palæstinensere på ophold her i landet har aldrig haft den danske befolknings
sympati, de har altid ført sig frem som på billede 16.
Jeg forventer den israelske hær presser Gazas muhamedansk befolkning ud i
havet.Så der bliver en chance for fred i området.

Fra : Malene P

Dato : 11-01-09 17:28

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg forventer den israelske hær presser Gazas muhamedansk befolkning ud i
> havet.Så der bliver en chance for fred i området.

Men synd for fiskene

Malene P

Fra : Sten Schou

Dato : 11-01-09 16:28

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Først blev sygehusklinikken ramt af et missil fra en helikopter. Kort
> efter blev angrebet på bygningen fulgt op af raketter fra fremrullende

Det var da utroligt, at der ingen dræbte var, man skulle da tro, at
lægeklinikken var fuldt belagt, nu hvor de store blodbad, iflg dine udsagn,
er i gang.

Hilsen Sten

Fra : P.N.

Dato : 11-01-09 16:49

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det var da utroligt, at der ingen dræbte var, man skulle da tro, at
> lægeklinikken var fuldt belagt, nu hvor de store blodbad, iflg dine

Jamen vent nu til de har fjernet murbrokkerne, der ligger sikkert masser af
døde nedenunder.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 11-01-09 17:27

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen vent nu til de har fjernet murbrokkerne, der ligger sikkert masser
> af døde nedenunder.

Lyder næsten som om du ønsker det ?

Fra : Sten Schou

Dato : 11-01-09 19:52

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Lyder næsten som om du ønsker det ?

Naturligvis ønsker han det. Han er Hamas-mand 100%.

Hilsen Sten

Fra : P.N.

Dato : 11-01-09 22:09

> "Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Naturligvis ønsker han det. Han er Hamas-mand 100%.
>
> Hilsen Sten

Hvad der er godt for Hamas er godt for den Palæstinænsiske sag.

Fra : Kim2000

Dato : 11-01-09 22:18

> "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> Hvad der er godt for Hamas er godt for den Palæstinænsiske sag.

Så du sidder og håber på døde børn og helst splittet ad. Føj for satan du er
syg i bøtten

Fra : P.N.

Dato : 11-01-09 22:30

> "P.N." <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Så du sidder og håber på døde børn og helst splittet ad. Føj for satan du
> er syg i bøtten

Dú er jo så langt ude at du kan konkludere hvad som helst baseret på en
hvilken som helst udtalelse jeg måtte komme med. Det er dig og dine der
syntes at det er rigtig god ide at at Israel bomber Gaza sønder og sammen.
Det er ifølge jer slet ikke synd for Palæstinænserne.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 11-01-09 22:23

On Sun, 11 Jan 2009 22:09:13 +0100, P.N. wrote:

> Hvad der er godt for Hamas er godt for den Palæstinænsiske sag.

Du er godt nok ekstremt faktaresistent.

Det er hovedsageligt Hamas' skyld at palæstinenserne ikke har deres egen
stat endnu.

Fra : Malene P

Dato : 11-01-09 17:42

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen vent nu til de har fjernet murbrokkerne, der ligger sikkert masser
af
> døde nedenunder.

Det håber du jo sikkert på

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-09 20:47

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Det håber du jo sikkert på

Ja, det gør landsforræderne jo

/Kim

Fra : @

Dato : 12-01-09 01:20

On Sun, 11 Jan 2009 16:48:46 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote:

>"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

>Jamen vent nu til de har fjernet murbrokkerne, der ligger sikkert masser af
>døde nedenunder.

husk nu lige på de gamle visdomsord:

"En god muhamedaner er en død muhamedaner"

så du bør takke israelerne for hver og en af de sataner de afliver

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-09 08:41

"@" <123@invalid.net> skrev i meddelelsen

> husk nu lige på de gamle visdomsord:
>
> "En god muhamedaner er en død muhamedaner"
>

> så du bør takke israelerne for hver og en af de sataner de afliver

Indianerne formerede sig ikke nær så eksplosivt som gaza-boerre

Udryddelse får svært ved at hamle op med fødsler

Nu har geniale dimebomber fra Israel gjort dem ufarlge

Ungå at nogen sender mad ttil Gaza - tving araberklande til at lade deres
trosfæller bo hos dem - eller dø af sult

De vedkommer ikke os