Dør gaza-boerne forgæves? Gjorde Flammen&C~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-09 06:18

Dør gaza-boerne forgæves? Gjorde Flammen&Citronen? Mao ?
Desværre vil nogle vesterlændinge opgive kamplyst og selvopholdelsesdrift af
at se islamisk ligegladhed med egne dødsfald og krøbling-gørelse. Kan
danskere klare sig mod dem ??????????

Så har -Hamas gavnet Islams sag - som er at gøre EU-borgere til 1/3 mia
dhimmi-slaver

Hvis Israel triumferer flot, døde de delvis forgæves, men de skaber religiøs
opgejlning blandt Mellemøstens 1,3 mia koran-troende, så deres motivation er
forståelig.

Flammen og Citronen forkortede ikke WW2 med et sekund, så de var i høj grad
til grin.
De fik mig til at skade verden med 4 års ulandsarbejde - som jeg blev
klogere af, så det er svært at gøre op, men jeg mener, at vold er næsten
altid skadelig, og øje for øje gør verden blind - men Mao gjorde klogt i, at
få kun de bedste af hans milliard kinesere til at overleve 1950-70 og
derved berigede både verden og sit land

Hvor der handles der spildes - gl dansk ordsprog
Når sårene læges, øges modet - romersk hær ordsprog, som omformedes af
Nietzsche til
Det du ikke dør af , bliver du stærkere af
Og han fortsatte at
"Godhed er manglen på styrke til at være ond",
Så det var klogt at Mao ikke spildte resourcer på at være god, men blot GAV
KINA STYRKE

Fra : mr

Dato : 09-01-09 10:08

> [...]
> "Godhed er manglen på styrke til at være ond",
> Så det var klogt at Mao ikke spildte resourcer på at være god, men blot

måske du kan forklare hvorfor japan og S-korea ikke fandt ddet nødvendigt at
slå en stor del af befolkningen ihjel for at klare sig. Vist nok endda med
noget bedre resultat end kina. Alle tre lande har samme forudsætning.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-09 13:26

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> med noget bedre resultat end kina. Alle tre lande har samme forudsætning.

Japan HAVDE stabilitet
Kina var gjort borgerkrigsland af UK og USA i 1850 og folkemord SAMLEDE NU
LANDET, tiltrængt og næppe planlagt men nok klogt

Japan mangler jord
USA fik USSR til at starte Koreakrig der satte det land tilbage - for en
tid.

Fra : mr

Dato : 11-01-09 18:43

> [...]
>
> Japan mangler jord
> USA fik USSR til at starte Koreakrig der satte det land tilbage - for en

du svarer stadig på lidt
men kores viser netop at det er usa der har lært dem fremgang, præcis som
japan. Kina kunne sagtes ha fulgt deres eksempel. Det har intet med kunfutze
at gøre. Det er kun i dín uvidenhed.
Kina har klaret sig umanerligt dårligt de sidste 500 år. At de var så nemme
at pacificere af uk og us er helt utroligt. Så kæmpestort et land?
Nu er kina kapitalistisk efter usforbilede, og nu er de da på vej. O?med
uendelig langsomt

Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-09 13:00

> [...]
> nemme at pacificere af uk og us er helt utroligt. Så kæmpestort et land?
> Nu er kina kapitalistisk efter usforbilede, og nu er de da på vej. O?med

af de sidste 500 år har Kina klaret sig langt bedre end EU i de første 400
men da UK var værre en nazisterne blefvf de sidte 100 år et helvede og
satte dem uiundskyholdeligt tilbage

USAs metoder gavner aldrig i andre lande end de konfuaianske s+ det ert
konfuaiansimen der er afgørende

Duseun var Japans koloniinsdtast gavnlig i Korea og Taiwan